Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

BlivEnUgleTilAtStave

Flash en tegning eller et máleri :)

Recommended Posts

mgy

[ATTACH]1086895[/ATTACH]

En ætsning (akvatinte), jeg lavede i 1996. Den skulle illustrere et digt med en glødende esse og fem nagler. Desværre har jeg glemt, hvem der havde skrevet digtet og jeg har ikke kunnet genfinde det. Muligvis var det spansk.

Og egentlig skulle jeg teste upload.

post-56555-1394006220184_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

[ATTACH]1100589[/ATTACH]

En tegning jeg lavede til en kollegas foredrag på Norddata. Den skulle forestille hvad der kunne ske, hvis man ikke havde et brugervenligt edb-system.

post-56555-13940070203197_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
^Rigtig fed tegning! :D

Her er en af mine seneste færdiggjorte tegninger:

Det er vist ikke tilfældigt, at du kalder dig Flamingo. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
Øhm? Sorry, forstår ikke lige hvilken grund jeg skulle have til at kalde mig flamingo. Hehe :P Men jo, det var ret tilfældigt, kan ikke engang huske hvordan jeg kom på navnet.. :D

Dine to kvindefigurer ligner flamingoer. Lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
annasch
Ikke meget der sker i denne tråd, så prøver lige at få lidt liv i den igen! Flash allesammen!!

Min nyeste tegning:

Wow, den lækker! Har godt set original-fotoet fra deviantart, og det liger jo på en prik!

Du har den ikke i en større version, vel? Ville gerne kunne se detaljerne bedre.. :D

Jeg bliver altså også lige nødt til at flashe denne her. Den er godt nok ikke helt færdig, men der går sikkert 1000 år før den er det alligevel. Tålmodighed, you know :D

h550-1331990647.jpg&type=imagecopyresampledifneed&maxheight=1000&maxwidth=1000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
annasch
Her er et link til en større udgave: http://img109.imageshack.us/img109/6483/26170722.jpg

Din tegning bliver også virkelig, virkelig fin! Total perfekt med alle de detaljer :D

Jeg er lidt forelsket i Cristina Otero's billeder, så har tegnet endnu ét af dem - normalt tager jeg 8+ timer om et portræt (ofte mere), men her i weekenden besluttede jeg mig for at tegne et hurtigt portræt! Gav mig selv 1 time, endte med at bruge 2, men er fuldt ud tilfreds.. Selvfølgelig kunne tegningen være bedre, men tiden taget i betragtning er det dejligt at vide at jeg kan færdiggøre noget i løbet af kortere tid end hvad jeg plejer at bruge :)

Hun er også hamrende dygtig! Har selv kigget på nogle af hendes billeder, men jeg har ikke så meget tid til at tegne for tiden, så jeg tvinger mig selv til ikke at starte på noget nyt :D

Det er sgu godt gået på 2 timer! Det ville jeg være stolt af hvis jeg var dig.. Nogle gange kan man også dvæle alt alt for længe ved det samme billede - det er godt at udfordre sig selv engang imellem ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

annasch: Synes virkelig du er vild god til at tegne. Er virkelig inponeret over det du laver. Super flot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
annasch
annasch: Synes virkelig du er vild god til at tegne. Er virkelig inponeret over det du laver. Super flot

Mange tak! Er glad for du kan lide mine tegninger :D Jeg prøver også at gøre mig umage..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jettep1985

Holder lige en lille pause fra mine fletterier og det kom der lige denne tegning af titanic ud af :)

Jeg har første tegnet omridset op med blyant også tegnet det hele op med tus og lagt skygger på osv.

[ATTACH]1144198[/ATTACH]

Beklager billede kvaliteten. Tog først billedet efter jeg havde sat det i en ramme.

post-97958-13940086492631_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
Holder lige en lille pause fra mine fletterier og det kom der lige denne tegning af titanic ud af :)

Jeg har første tegnet omridset op med blyant også tegnet det hele op med tus og lagt skygger på osv.

[ATTACH]1144198[/ATTACH]

Beklager billede kvaliteten. Tog først billedet efter jeg havde sat det i en ramme.

Ikke dårligt, men der burde vel egentlig komme røg op af de tre første skorstene? Godt nok ligger hun stille, men?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites