Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Mizty23

?

Recommended Posts

Mizty23
Lad os håbe :D

I øvrigt fik jeg engang øje på en negativ test i min skralder som var blevet falsk positiv. Den havde ligget der en times tid, hvornår den ændrede sig vides ikke

ja det er netop det jeg mener, hvordan bliver den pludselig positiv når der ikke r HCg i kroppen...det er jo det jeg tror min har gjort...selv om der ikke er gået så langtid...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sandie
Den er altså ikke lige så tydelig som kontrol stregen...

Det blev min først i 6. uge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

Tog den for at sætte gang i menses..sidste menses dag var den 25 maj... Men da jeg har PCO er det lidt svært at stole på hver gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button
Den er altså ikke lige så tydelig som kontrol stregen...

Skal den heller ikke være, den skal bare være der ;)

Lad os håbe :D

I øvrigt fik jeg engang øje på en negativ test i min skralder som var blevet falsk positiv. Den havde ligget der en times tid, hvornår den ændrede sig vides ikke

Det et netop derfor at man skal rende og kigge på sådan en satan hele tiden :lol::blush:

Da jeg testede pos (dog før tid) overskred stregen 10 min´s grænsen - og resultatet sparker i maven ;)

Men mizty - se tiden an de næste par dage - uanset om du står med en bebse om 8-9 mdr, så har du lige pt. et befrugtet æg (tør jeg altså godt sige :D(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MorTilMathias

Jeg kender ikke den præcise årsag men min lommelogik siger mig, at testen nok begynder at tørre ud, og det farvestof som nu engang findes vil nogle gange komme til syne selvom hcg ikke er til stede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button

en test kan jo så bare ikke tørre ud på 10 min (siger hende, som mere end en gang har fået tis på fingerene :tie:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig

Åh jeg krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ziggie-mor

Hvad er pco???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

og tak for alle hepperene :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...