Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

didi82

Oktobermødre og deres skønne børn 2007

Recommended Posts

didi82

Så starter vi igen med en ny tråd.

Nogen forslag til, hvilke oplysninger vi lægger ind på forsiden :genert:

F.eks.

Navn:

Barnets navn/nike:

Født:

Søskende:

Bosiddende:

Andet??

Navn: Didi82

Barnets navn: Cecilie

Født: 17. september 2007

Søskende: Tobias fra juni 05

Bosiddende: Tæt på Sønderborg

Navn: Hopeful.spirit

Barnets navn/nike: Emily/ Emse-Emy

Født: 6. oktober 2007

Søskende: Ingen

Bosiddende: Odense S

Navn: misery-mis

Barnets navn/nike: Tomas

Født: 14. oktober 2007

Bosiddende: Odense

Navn: natsvaermer1977

Barnets navn/nike: Adam

Født: 19. oktober 2007

Søskende: lillesøster 28. august 2009 eller deromkring

Bosiddende: i Odense

Navn: arveprinsessen

Barnets navn: V

Født: 22. oktober 2007

Søskende: ingen

Bosiddende: Århus

Navn: lala26.

Barn: Mathilde.

Fødselsdag:22. oktober 2007.

Søskende: Christopher(okt.2000)

Bosiddende:Sønderborg.

Navn: Trollen_85 / Louise

Barnets navn/nike: Sebastian / Basse /Bastian

Født: 24. oktober 2007

Bosiddende: Odense

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
didi82

Trådstarters :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
natsvaermer

Skal vi ikke have børnenes fødselsdato med også?

Og hvor i landet man bor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
trollen_85

Wee en ny tråd :) :) :)

Starter lige med at lave lidt fyld til første side :blush:

Navn: Trollen_85 / Louise

Barnets navn/nike: Sebastian / Basse /Bastian

Født: Odense

Fødselsdag 24 Okt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
arveprinsessen

Hej hej I vores nye tråd:wave:

Cool med den nye smiley:cool:

Navn: arveprinsessen

Barnets navn: V

Fødselsdag: 22. okt

Søskende: ingen

Vi bor i Århus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
arveprinsessen

Så er det imorgen at jeg skal forsvare mit speciale:8:

Er ved at være lidt nervøs, men syntes heller ikke jeg har forberedt mig ret godt:rulle:

Håber dog at det nok skal gå. Ved ikke hvad jeg skal bagefter men har søgt et job. Indtil videre skal jeg bare gå hjemme og nyde at kunne holde fri med V. Han skal have en masse fridage de næste uger, håber vi kan finde på noget at lave:)

Hvad skal I lave i løbet af sommeren med jeres børn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
didi82
Skal vi ikke have børnenes fødselsdato med også?

Og hvor i landet man bor?

:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
natsvaermer

Er ved at være lidt nervøs, men syntes heller ikke jeg har forberedt mig ret godt:rulle:

Håber dog at det nok skal gå. Ved ikke hvad jeg skal bagefter men har søgt et job. Indtil videre skal jeg bare gå hjemme og nyde at kunne holde fri med V. Han skal have en masse fridage de næste uger, håber vi kan finde på noget at lave:)

Pøj pøj med det. Jeg tror aldrig at man føler man har forberedt sig nok, men det skal nok gå:)

Jeg skal også til eksamen i morgen:tie: og jeg synes heller ikke, at jeg har fået gjort nok ud af det...oh well:sarkasme:

Adam holder første del af sin ferie om 1½ uge, hvor han holder lige knap 3 uger. Vi skal så være alene ham og jeg, da han far rejser til Marokko.

Vi tager til Kbh og besøger en veninde og hendes datter på 6 mdr. den første uge. Ugen efter kommer hans kusine på 7 år og overnatter 1-2 dage og i slutningen af ugen kommer en anden af mine veninder fra kbh med sin datter på knap 1½ år og bliver i 4 dage.

Så vi kommer ik til at kede os:-D Jeg håber, det bliver godt vejr, så vi kan tage i friluftsbadet, lege en masse udenfor og evt. tage til havet.

Ellers er det jo bare på med regntøj og gummistøvler og ud og plaske i vandpytter:klap:

Han holder så ferie igen i minimum 3 uger et par uger senere på sommeren, og hvis vi har nået at få købt bil inden da, så skal vi rigtig rundt i landet på endagsture:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
didi82

Held og lykke i morgen :kys:

Vi skal arbejde ;)Vi har først sommerferie i august/september og her tager vi til Lalandia i Billund fra torsdag til mandag, så har mandens søster 25 års fødselsdag og børnehaven har sommerfest, samt at vi skal en tur i sommeland syd med en fra Tobias' børnehave og dennes mor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
trollen_85

Vi skal ikke ret meget i sommerferie måske en tur til KBH så jeg kan se lidt veninder og Sebastian kan mødes fars nye kæreste. Så har vi snakket lidt om legoland men nu må vi se der er kommet nogle RET store regninger jeg ikke havde regnet med så der er desværre ikke meget at lege med :rulle:

Jeg er gået igang med mit livs største projekt... Jeg skal have en gastric bypass operation. Jeg har kæmpet en meget ulige kamp mod vægten længere end kan huske og nu er det slut. Jeg er henvist til sygehuset og er godt igang med at tabe de kg der skal til før jeg er klar til op. :glad: Det er en MEGET svær beslutning men den er vigtig for mig og ikke mindst for Sebastian, han skal ikke vokse op med en mor der må sige nej det kan vi ikke, nej det kan mor ikke, nej, nej, nej -Udelukkende fordi mor er for fed. Det er 14 dage siden jeg gik igang med kuren for alvor og har tagt 5.4 kg allerede :banan:

Så lige lidt nyt fra mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...