Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

hm-19

Tivoli, bakken eller Bonbonland

Recommended Posts

Gæst

Hvis vi slet ikke tager hensyn til om det skal være i Kbh, og kun tænker på børnevenlighed, så ville min liste uden tvivl være:

BonBon land

Bakken

Tivoli

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
navnet.er.bond

Hvis det kun handler om det er børnevenligt ville jeg vælge Bon bon land. Når det så er sagt, er jeg ikke særligt begejstret for stedet. Jeg er så også mest til de vilde ting og dem er der ikke så mange af, så det kan være det er derfor :-P. Personligt kan jeg bedst lide Bakken. Der er dog så vidt jeg husker ikke så mange børne ting? Tivoli er også god. Jeg kan rigtigt godt lide stedet og man kan sagtens bruge en hel dag der. Jeg kan anbefale denne side http://www.sjovforborn.dk/ der er en masse gode anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
annemette

Helt klart Bonbonland. Det er det sted af de tre, hvor der er mest for de yngre børn. Vi har fravalgt både Bakken og Tivoli, da der ikke er så meget for de små.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
us74

hvis jeg havde en 4 årig med ville jeg i stedet køre i Sommerland Sjælland ved Nykøbing Sj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk
Helt klart Bonbonland. Det er det sted af de tre, hvor der er mest for de yngre børn. Vi har fravalgt både Bakken og Tivoli, da der ikke er så meget for de små.
Der er da masser for en 4-årig i Tivoli?

Min 4-årige lillebror var i hvert fald halvt flyttet ind, da vi var der for et par måneder siden :lol:

Han er nu også ret vild med Bon Bon-land. Bakken er et trist sted, synes jeg, småkedelige forlystelser og masser af fulde folk.

Hvad angår prisen, så er det jo heller ikke helt billigt i benzin at køre til Holme Olstrup, næsten en time fra København (hver vej).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solting

Hvis du udelukkende tænker på din 4-årige, så er BonBon-land sagen! Der er masser af ting, for en 4-årig at prøve og så foregår det hele i et mindre hentisk tempo. Der er masser af plads til at have en madkurv med (kan anbefales, da spisestederne ikke er specielt spændende). Og så er der områder med ro og fred og mulighed for at plaske med vand. (husk badetøj).

Tivoli er fra min synsvinkel mest for turister. Bakken har rigtig mange berusere. BonBonland er familieparken og har det hele!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hm-19
Hvis du udelukkende tænker på din 4-årige, så er BonBon-land sagen! Der er masser af ting, for en 4-årig at prøve og så foregår det hele i et mindre hentisk tempo. Der er masser af plads til at have en madkurv med (kan anbefales, da spisestederne ikke er specielt spændende). Og så er der områder med ro og fred og mulighed for at plaske med vand. (husk badetøj).

Tivoli er fra min synsvinkel mest for turister. Bakken har rigtig mange berusere. BonBonland er familieparken og har det hele!

Vi har nu været afsted og endte med at vælge bonbon land som var en god oplevelse for både børn og voksne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...