Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

hm-19

Tivoli, bakken eller Bonbonland

Recommended Posts

hm-19

Hejsa.

Vi skal en smuttur til Kbh. i starten af juli måned sammen med vores 2 drenge (spædbarn og 4 år) og jeg tænker på, hvilke af ovenstående steder I ville foretrække at tage den 4-årige med hen og hvorfor ?

Kender ikkke nogle af stederne specielt godt - kun fra hvad jeg har læst på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bammer77
Hejsa.

Vi skal en smuttur til Kbh. i starten af juli måned sammen med vores 2 drenge (spædbarn og 4 år) og jeg tænker på, hvilke af ovenstående steder I ville foretrække at tage den 4-årige med hen og hvorfor ?

Kender ikkke nogle af stederne specielt godt - kun fra hvad jeg har læst på nettet.

Jeg har været i Tivoli og Bakken med min 3½ årige dreng og han elsker begge dele. Begge steder er der ca. 5-8 aktiviteter for den aldersgruppe + alt det løse (legepladser osv)

Tivoli og Bakken er forskellige i stil, om man så må sige - Bakken er mere folkelig, afslappet og billig. Tivoli er lidt 'lækrere' med alting.

Hvis vejret er godt, vil jeg anbefale Bakken + den omkringliggende Dyrehave. Ellers - tag Tivoli. Bakken vil nok minde jer lidt om provinsens kræmmermarkeder... :gruble:

Har ikke prøvet BonBon land, men synes det ser ud til at være en lidt ældre aldersgruppe, de satser på... Mange vilde forlystelser osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aspargsen

Helt klart Tivoli, Bonbon kræver af man er lidt større, og Bakken mindre mest om en forvokset havnefest

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
afroditte32

Bonbonland er helt perfekt til en på 4 år :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SuperPica

Vil sige bakken. Jeg var I begge da jeg var 4-5år, og jeg kunne bedst lide Bakken. -Men det var nok hele oplevelsen, at man kunne se helt til sverige fra strandvejen, at der var hestevognture, dyrehaven osv:)

(Og måske også pga. Tommy Seebach, da jeg var kæmpe MGP-fan:lol: Men har ikke været der i de senere år, så det er kun "gamle erfaringer", som jeg bygger mit valg på.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tivoli er den eneste af de ting der ligger i Kbh... Jeg ville nok vælge Tivoli eller Bakken, der er mere plads på Bakken og så kan man også sammenligne priser og sådan...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hm-19
Tivoli er den eneste af de ting der ligger i Kbh... Jeg ville nok vælge Tivoli eller Bakken, der er mere plads på Bakken og så kan man også sammenligne priser og sådan...

Ved godt det er det eneste der ligger i Kbh. men vi har bil med, så det er ikke noget problem at komme til de andre steder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uma_kbh

Bakken :banan::banan::banan:

Bakken er langt bedre end Tivoli. I forhold til et 4-årigt barn, der vil jeg sige, at i mine øjne så har Bakken langt flere forlystelser til 'almindelige' mennesker (det vil sige dem, som ikke tør alle de nye og grænseoverskridende forlystelser :D), der er Pjerrot, der er Dyrehaven hvor I også kan se hjorte, og så er der bare noget om snakken - der er bedre på Bakken ;)

Og plus I vil spare en masse penge.

Ih, jeg synes Tivoli er så kedeligt. Vi havde årskort sidste år, og jeg tror vi var derinde 3 gange i alt. Der er alt for mange mennesker, det er helt vildt dyrt, og halvdelen af forlystelserne er for skræmmende for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LouieDaubel

Bonbon land er meget mere børnevenligt end Tivoli og bakken. Kan godt være der er kommet nogle vilde forlystelser de sidste par år men der er rigtig mange forlystelser hvor små børn kan være med. Desuden syntes jeg generalt det er en sjovere oplevelse med teater, søløve show, tema områder osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

BonBonLand helt klart. Især når I har en dreng på 4 år. Jeg er kommet der med mine to drenge siden de var 4 og det er et hit hver gang.

Bakken er i mine øjne en samling kræmmerboder og for det meste halvfesne forlystelser. Stedet trænger i den grad til en modernisering.

Dyrehaven er dog altid en tur værd!

Tivoli er flot, men den absolut dyreste af de tre. Desuden bliver der hurtigt meget trangt fordi de maser mange ting ind på et relativt lille sted.

I vil sikkert få en god tur alle tre steder, men totaloplevelsen er efter min smag bedst i BonBonLand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...