Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Code71

FCK Fan tråden

Recommended Posts

Nyeng
tror en Tobias Hysén fra IFK göteborg kunne være en mulighed. Det jeg har set til ham har været godt :D

Ja, svensk er altid godt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Ja, svensk er altid godt :D

jae, og han blev vidst også sat i forbindelse med FCK i 07, da han skulle væk fra Sunderland. Han er også ret målfarlig :

Djurgården Kampe: 65 Mål: 17

Sunderland Kampe: 26 Mål: (4)

IFK Göteborg Kampe: 36 Mål: (5)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
jae, og han blev vidst også sat i forbindelse med FCK i 07, da han skulle væk fra Sunderland. Han er også ret målfarlig :

Djurgården Kampe: 65 Mål: 17

Sunderland Kampe: 26 Mål: (4)

IFK Göteborg Kampe: 36 Mål: (5)

Nåh ja sgu' da, ham kan jeg godt huske. Han virkede som et scoop :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak
Men så helt klart gerne en stjernespiller på den centrale midt.

Det er FCK vi taler om. Så ja, det er stjernespillere vi skal bruge. Ingen grund til kompromisser. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Det er FCK vi taler om. Så ja, det er stjernespillere vi skal bruge. Ingen grund til kompromisser. :cool:

Fornemmer jeg ironi?? :gruble:

Nu mener jeg jo at både Grønkjær, Sionko, Santin og tidligere Linderoth kan gå under betegnelsen stjernespillere - i dansk målstok.

Det er den slags jeg mener :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak
Fornemmer jeg ironi?? :gruble:

Nu mener jeg jo at både Grønkjær, Sionko, Santin og tidligere Linderoth kan gå under betegnelsen stjernespillere - i dansk målstok.

Det er den slags jeg mener :cool:

Jeg taler om den midt-midtbane.

Syns Hjalte og egentlig osse Kristiansen er to mangel-af-bedre spillere. De er ikke dårlige, men det er bare ikke de to som gør en forskel i en kamp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Nåh ja sgu' da, ham kan jeg godt huske. Han virkede som et scoop :banan:

nemlig, og han har god teknik, så ham ser jeg som et scoop for FCK :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Jeg taler om den midt-midtbane.

Syns Hjalte og egentlig osse Kristiansen er to mangel-af-bedre spillere. De er ikke dårlige, men det er bare ikke de to som gør en forskel i en kamp.

Præcis. Jeg forstod lige så lidt af Kristensen-købet, som da vi smed penge ud af vinduet for Würtz.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Præcis. Jeg forstod lige så lidt af Kristensen-købet, som da vi smed penge ud af vinduet for Würtz.

tror det fordi de "blev" nød til også og have en trup med flere danskere så kritikken ikke havlede ned over dem for ikke at bidrage med noget til dansk fodbold og dennes talenter :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
tror det fordi de "blev" nød til også og have en trup med flere danskere så kritikken ikke havlede ned over dem for ikke at bidrage med noget til dansk fodbold og dennes talenter :-D

Tja, men jeg er nu ik' så meget til hele den der "lad-os-købe-de-bedste-spillere-så-ingen-andre-gør-det" mentalitet.

Det giver klubben et endnu dårligere ry, tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...