Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Code71

FCK Fan tråden

Recommended Posts

Nyeng
Ja selvfølgelig er det realistisk.

Dog må jeg sige at kampen ude mod OB er en fifty-fifty og den højest sandsynligt ender uafgjort, hvilket oz er helt fint.

Ja, men bare vi holder BIF væk.

Kunne godt tænke mig at se OB ta' sølv, når vi har tævet BIF :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak

Ja, det ville kun være retfærdigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Hvis vi vinder guld og pokal OG BØF kun får bronze, så ville jeg elske at gå på arbejde i mindst et års tid ihvertfald :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Hvis vi vinder guld og pokal OG BØF kun for bronze, så ville jeg elske at gå på arbejde i mindst et års tid ihvertfald :devil:

Ja :devil: men eftersom jeg er fra Aalborg, så betyder det jo også ekstra meget for mig, at kunne svine mine kolleger de næste par måneder, når vi har tævet de bolsjefarvede :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak
Ja :devil: men eftersom jeg er fra Aalborg, så betyder det jo også ekstra meget for mig, at kunne svine mine kolleger de næste par måneder..

Det ka du vel allerede nu. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

melder mig også ind i den her tråd :-D

men hvis vi kigger på transfers, er der så nogle specielle pladser i mener trænger til forbedringer og hvilke spillere tror i bliver solgt? :-D

ved at Wendt er blevet rygtet til PSV, Werder Bremen, Sampdoria og Tottenham og som erstatning har FCK kigget på Patrick Mtiliga som spiller i hollandske Breda:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=52785&nation=1&turnering=&hold=

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Det ka du vel allerede nu. :D

Tja, men det sker jo ind imellem at Aab få flere point end FCK...og så falder hånen ligesom lidt til jorden :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak
Tja, men det sker jo ind imellem at Aab få flere point end FCK...og så falder hånen ligesom lidt til jorden :-P

Det er skuda ikke sket i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak

men hvis vi kigger på transfers, er der så nogle specielle pladser i mener trænger til forbedringer og hvilke spillere tror i bliver solgt? :-D

ved at Wendt er blevet rygtet til PSV, Werder Bremen, Sampdoria og Tottenham og som erstatning har FCK kigget på Patrick Mtiliga som spiller i hollandske Breda:

Har læst det.

Aldrig hørt om manden, men han er åbenbart dansker? Og har spillet på landsholdet???!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Kunne godt forestille mig at Wendt, og måske Atiba og Christiansen fløj til sommer....og ja, Junior på en lejeaftale. Hvis bare Ståle ville bruge Atiba fast på den centrale midt, så har vi en stærk midtbane.

Men forsvinder han, så er vi igen i den situation, at der ikke er slagkraft nok i motorrummet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...