Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Code71

FCK Fan tråden

Recommended Posts

mikael-christiansen

Fc København flot de vandt 4  - 0 over club brugge  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Meeeen, tænker I ikke lidt at alt det snak om hvor gode vi har været, kan skade de kommende kampe. Det ER chl vi snakker om, der er vitterligt ingen dårlige hold. Jeg tænker stadig vi skal være glade for en 3. plads, og ikke alt den snak om 1. eller 2. pladsen - omend jeg HÅBER da !!!

Tror I på mere end 3. plads?

Solgte i øvrigt mine FCK aktier i går, netop fordi den topper ved ige under 80 konstant, og så ryger ned af dagen efter. En "fejlede" kvalifikation til videre chl efter pausen, vil med garanti få kursen til at dykke. "Surt" at være på toppen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
For 3 timer siden, skvat_man76 skrev:

Meeeen, tænker I ikke lidt at alt det snak om hvor gode vi har været, kan skade de kommende kampe. Det ER chl vi snakker om, der er vitterligt ingen dårlige hold. Jeg tænker stadig vi skal være glade for en 3. plads, og ikke alt den snak om 1. eller 2. pladsen - omend jeg HÅBER da !!!

Tror I på mere end 3. plads?

Solgte i øvrigt mine FCK aktier i går, netop fordi den topper ved ige under 80 konstant, og så ryger ned af dagen efter. En "fejlede" kvalifikation til videre chl efter pausen, vil med garanti få kursen til at dykke. "Surt" at være på toppen :)

Både Porto og Brügge har underpræsteret, også udenfor Cl, så selvfølgelig skal man ikke være naiv og tro at det fortsætter.
Jeg tror at Porto henter nogle point hjemme mod Leicester og sikkert også minimum 4 mod Brügge.
Vi skal nok ikke gøre os forhåbninger om mere end et enkelt point mod Leicester, medmindre vi overpræsterer. Hjemmekampen mod Porto bliver nok også svær at få mere end 1 point i. Men 3 er selvfølgelig ikke umuligt. Så er der udekampen mod Brügge, hvor 1 point nok også er det bedste vi kan forvente.
Dermed virker det stadig mere sandsynligt at Porto henter lidt flere point end os i de resterende kampe.

Men vi må være optimistiske og tror på at vi kan fortsætte det gode spil, og at de andre underpræsterer som de hidtil har gjort. Leicester kan også klares, hvis formen pludselig knækker lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites