Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Code71

FCK Fan tråden

Recommended Posts

Nyeng
Det er skuda ikke sket i år.

Jo, den 15/3.

FCK tabte til Esbjerg, mens Aab fik 1-1 mod Sønderjyske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak
Jo, den 15/3.

FCK tabte til Esbjerg, mens Aab fik 1-1 mod Sønderjyske.

Hold da op. Skal der ikke mere til? Tsk,tsk,tsk..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Hold da op. Skal der ikke mere til? Tsk,tsk,tsk..

Nej, der skal ik' mere til, før Aab'erne ryger i flæsket på mig, mandag morgen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak
Kunne godt forestille mig at Wendt, og måske Atiba og Christiansen fløj til sommer....og ja, Junior på en lejeaftale. Hvis bare Ståle ville bruge Atiba fast på den centrale midt, så har vi en stærk midtbane.

Men forsvinder han, så er vi igen i den situation, at der ikke er slagkraft nok i motorrummet.

Syns stadig den rigtige mangler ved siden af Hutch på midten.

Havde ellers gerne, for et halvt års tid siden, set Hutch drage til udlandet. Men så blev han rykket ind på midten..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Har læst det.

Aldrig hørt om manden, men han er åbenbart dansker? Og har spillet på landsholdet???!!!

har set ham på landsholdet og hvis han kom til den hollandske liga som 18 årige og har formået at holde pladsen i Holland viser det vel en form for klasse hehe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Syns stadig den rigtige mangler ved siden af Hutch på midten. Havde ellers gerne, for et halvt års tid siden, set Hutch drage til udlandet. Men så blev han rykket ind på midten..

Ja, sådan havde jeg det også lidt. Men synes faktisk Hjalte har rejst sig lidt her i foråret. Men så helt klart gerne en stjernespiller på den centrale midt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Syns stadig den rigtige mangler ved siden af Hutch på midten.

Havde ellers gerne, for et halvt års tid siden, set Hutch drage til udlandet. Men så blev han rykket ind på midten..

synes faktisk ham og Hjalte har en ret god forståelse for hinanden, de ved hvornår den ene skal gå frem og den anden tilbage og omvendt .. synes de udgør en ret god midtbane sammen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Ja, sådan havde jeg det også lidt. Men synes faktisk Hjalte har rejst sig lidt her i foråret. Men så helt klart gerne en stjernespiller på den centrale midt.

så er spørgsmålet bare hvem det skulle være? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
så er spørgsmålet bare hvem det skulle være? :D

Jeg har desværre ikke svaret :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg har desværre ikke svaret :(

tror en Tobias Hysén fra IFK göteborg kunne være en mulighed. Det jeg har set til ham har været godt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites