Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

just_hopeless

Modermærke kræft

Recommended Posts

Seance

Nå men jeg løb tør for papir.. suk.. :huh: Det kommer til at kræve en hel del papir kan jeg fornemme  :o

Lægeskiftet er igennem og jeg skal til min første konsultation d. 18. hvor der dog er fokus på nogle andre ting.. Jeg må have mig et par tider så der kan blive ryddet lidt op.. 

Jeg regner med at sige farvel til denne profil, jeg ved godt man aldrig kan være helt anonym, men er blevet konfronteret med et meget meget gammelt indlæg, af en jeg ikke synes der skal følge med i mit liv, mere end jeg selv har lyst til at forælle.. :)

Mens du er her med denne profil vil jeg så fortælle dig at jeg tit har sendt dig en tanke.

Jeg håber din nye læge er både dygtig, lyttende og handlekraftig.

Du har fortjent en læge, som virkelig er kompetent og har overblik over hele dit sygdomsforløb.

Pas godt på dig selv og jeg håber du for søren da snart bliver helt rask og genvinder dine kræfter.

Du er virkelig en fighter, og du har kæmpet længe og hårdt, og jeg håber din familie og venner giver dig plads til at komme ud med dine frustrationer og bekymringer. For det er et voldsomt og uhyggeligt langt sygdomsforløb du har været igennem.

Kram til dig :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
just_hopeless

Mens du er her med denne profil vil jeg så fortælle dig at jeg tit har sendt dig en tanke.

Jeg håber din nye læge er både dygtig, lyttende og handlekraftig.

Du har fortjent en læge, som virkelig er kompetent og har overblik over hele dit sygdomsforløb.

Pas godt på dig selv og jeg håber du for søren da snart bliver helt rask og genvinder dine kræfter.

Du er virkelig en fighter, og du har kæmpet længe og hårdt, og jeg håber din familie og venner giver dig plads til at komme ud med dine frustrationer og bekymringer. For det er et voldsomt og uhyggeligt langt sygdomsforløb du har været igennem.

Kram til dig :kys:

Kære Seance

Jeg har skimtet tråden lidt mens jeg har printet ud, og jeg fik ubeskriveligt ondt i maven, og samtidig er jeg dybt dybt taknemmelig fordi i har lyttet til mig i såååå lang tid.. Hold da helt op hvor jeg synes i har været seje!!!

Jeg håber på at komme online med en ny profil, ikke at det er hemmeligt, jeg gider bare ikke visse personer bruger hvad jeg har skrevet imod mig i andre sammenhænge.. 

Det kan nok ikke lade sig gøre at få slettet sine indlæg, det er nok nemmere med hele profilen, jeg snakker med keller om det.. 

Men tusind tak fordi i har været der og lyttet til mig både igennem de gode opdateringer og de rigtige hårde og trælse, tusind tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia

^^

Jeg fik slettet alle indlæg med min gamle profil, så det kan godt lade sig gøre. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites