Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Thea41

Borddækning til drenge konfirmation.

Recommended Posts

kastello1974

man kan osse smelte gamle LP'er i ovnen og bruge dem som skjuler til blomsterne :)

Altså forme dem som man vil når de er lidt varme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea41

Tak til jer alle der er helt sikkert nogle af ideerne jeg vil tænke over. Min søn går meget op i wresling. Synes ikke rigtig der er noge der jeg kan bruge til bordpynt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kastello1974
Tak til jer alle der er helt sikkert nogle af ideerne jeg vil tænke over. Min søn går meget op i wresling. Synes ikke rigtig der er noge der jeg kan bruge til bordpynt :)

jo jo Sidny Lee ville da pynte gevaldigt på jeres bord:D

:tie:

Ej pjat bare en joke:)

Held og lykke med det:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wenja

Til min søns konfirmation havde jeg lavet servietterne som håndvægte..

En sort serviet rullet og sukket ind i 2 papskiver.

Hvide duge

Spejle med bloklys og cafeglas med gerberahoveder.

Jeg valgte med vilje noget enkelt.. Men jeg skal lige se om jeg kan finde nogle billeder frem af det når jeg kommer hjem..

Og hvis din søn er vild med wrestling kunne man så ikke lave nogle borddekorationer som en wrestling-ring og så sætte lys i den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
life-flower

Der er 2 år endnu til min søn skal konfirmeres men han har allerede været der og sagt at han vil have regnbuefarvede roser sammen med sort og sølv...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
musse.jensen

Hej med jer.

Vi kører jo også computertema med drengen, og jeg har valgt enten af bruge mus til bordkort eller en knækket cd.

Jeg har lige prøvet at knække en cd, og den går vildt meget i stykker. Hvordan gør i andre det, så det er pænt????

Musse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rustfri
Det har måske været en tråd om før kan bare ikke finde en. Jeg mangler ideer til borddækning til min søns konfirmation. Det er især bordkort, lys og blomster jeg ikke aner hvad jeg skal bruge. Jeg regner med at dugen bliver koksgrå og servietter i grå/sort.

Kom frit med forslag meget gerne med billeder eller link til hjemme sider.

Spørg din dreng, det er hans fest.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Hej med jer.

Vi kører jo også computertema med drengen, og jeg har valgt enten af bruge mus til bordkort eller en knækket cd.

Jeg har lige prøvet at knække en cd, og den går vildt meget i stykker. Hvordan gør i andre det, så det er pænt????

Musse

Tag en hobbykniv & "forrids" den på den side, der ikke skal skrives på, så burde den være nemmere at knække i rimelig stykker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea41

Tak for alle de gode råd. Han far og pap mor laver bordkort til ham. Og jeg har fundet på at lave borddekorationer med lime grønne blomster på pile kugler og efur blade. Skal nok vise det herinde. Han skal have hvide duge, limgrønne lys, blomster dekorationer med lime grønne blomster Lime grønne servietter med trykt navn uden på hvide servietter.

Så laver jeg nok en dekoration lidt alle dette (se billed) til bufebordet.

post-43309-13939942140811_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nuserpigen1977

min søn er lige blevet konfirmeret, men vi holder først stor fest til sommer. på dagen tog gæsterne med hjem og fik kaffe og kage.

da havde vi hvide duge, fyrfadslys i små stager, tyrkisblå servietter og pink gerbera ( tror jeg de hedder ) i små flasker.

til sommer har jeg købt pink bloklys og servietter. servietterne skal ind i en vifte. men er lidt i tvivl om det skal være med hvid eller sort. og ligeledes med dugen, hvid eller sort. tænker at sætte pink gerbera på bordet i små bitte flasker, med en i hver.

min søn elsker pink. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...