Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Thea41

Borddækning til drenge konfirmation.

Recommended Posts

Thea41

Det har måske været en tråd om før kan bare ikke finde en. Jeg mangler ideer til borddækning til min søns konfirmation. Det er især bordkort, lys og blomster jeg ikke aner hvad jeg skal bruge. Jeg regner med at dugen bliver koksgrå og servietter i grå/sort.

Kom frit med forslag meget gerne med billeder eller link til hjemme sider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
putte698

Jeg har brugt vitro.dk, til inspiration :)

putte:wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea41
Jeg har brugt vitro.dk, til inspiration :)

putte:wave:

Tak :) men mangler stadig idéer til blomster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydrk

Min søn er computer freak, så det er tema for borddækningen ;)

Sort dug, hvid bort i midten, blanke cdér hvor der skal stå sorte bloklys på, ligeledes cder som bordkort, og menukort, enkelt synes jeg, og håber det bliver flot, det skal jeg fortælle om 3 uger:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Min søn er computer freak, så det er tema for borddækningen ;)

Sort dug, hvid bort i midten, blanke cdér hvor der skal stå sorte bloklys på, ligeledes cder som bordkort, og menukort, enkelt synes jeg, og håber det bliver flot, det skal jeg fortælle om 3 uger:D

Det kunne være ret fedt at knække CD'erne, så det var en trekant, man kunne skrive på............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydrk
Det kunne være ret fedt at knække CD'erne, så det var en trekant, man kunne skrive på............

Ja det kunne det også, men jeg har fået printet på cdérne et billede af ham, så de bliver ikke knækket, det var faktisk planen fra start af;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mimyJ

Jeg kører tema'et i rød og sort, som matcher hans tøj (sort dug, røde lys og røde servietter). Blomster ved jeg endnu ikke hvad jeg skal finde på.

Bordkort bliver nogle gule nøgleringvedhængsting, som bliver sat på glassene med sorte strips, men det er mest fordi, at knægten pt. har et lille bijob med at klistre 4000 mærkater på gule nøgleringsvedhængsting. Så for ham er det lidt sjovt med det som bordpynt.

Og så tror jeg, at der bliver lavet en lille bort rundt om bloklysene med billedserier fra hans barndom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
disneyFiguren

kan i ikke købe nogle små enkelte klare vaser, hvor i kan sætte 1-2 blomster i?

Der må være en eller anden blomst som din dreng kan lide, eller som du synes vil passe ind.

ellers har jeg også set et spejl med bloklys, sten (de kan være farvet) og så var der efeu i kanten af spejlet og få blomster hoveder der lå på spejlet.

Istedet for sten, kan man også sætte små biler, puslespilsbrikker, eller noget helt andet som din søn kan/har kunne lide :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...