Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Mary/ Marie ?

Hvem er den smukkeste  

178 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Mille-Vanilje
Skjult

Marie. Hun er så skøn at se på,virker sød og naturlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jeg er og bliver af den mening at jeg synes Mary udstråler meget mere varme, åbenhed, intelligens og interesse end Marie gør, barnedåben af Prins Henrik var et perfekt eksempel, Marie virkede mere fokuseret på kammeraet end sin søn, desuden ser hun ret "blank" ud efter min mening:tie:, som min kammerat sagde, hun ligner mere end hollywood stjerne med hendes extreme selvbruner tan og fake smil, hun ligner slet ikke en kongelig, som Mary efter min mening gør, derudover kan jeg slet ikke forstå alt den snak om Mary's "dyre vaner" hvis man følger med i hendes gøren og laden vil man faktisk opdage at hun tit genbruger meget af hendes tøj og accesories, hun tropper altså ikke op i et nyt dyrt designer outfit hver gang hun er på officiel opgave eller til galla middag, og man skal da ikke komme og fortælle mig at Marie ikke bære designer tøj.

Jeg kan altså bare langt bedre lide Mary, desuden synes jeg ikke hun har ændret sig voldsomt siden hende og Frederik blev gift, jeg ser stadig den naturligt glade og smilende kvinde der virker varm, imødekommende og interesseret, desuden ser hun bare så smuk og majestætisk ud, en perfekt repræsentant for Danmark:lun:

hvorimod Marie bare virker mere og mere falsk i mine øjne, hvem ved måske er hun bare usikker, men hun fremstår altså lidt arrogant efter min mening, heldigvis bliver hendes opgave først og fremmest at være jokkes kone, og hun kommer aldrig til at repræsentere Dk i det omfang som Mary gør, heldigvis.

Så er jeg ikke den eneste, der tænkte sådan :) Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
feb86

Marie har da ikke en pind med Alexandra at gøre..

det er to vidt forskellige personer, der har/har haft hver deres tid i kongehuset. For Alexandra var den tid slut, den dag hun ville skilles.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sallis
Så er jeg ikke den eneste, der tænkte sådan :) Tak.

Nix det var også min tanke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
royal.mor181

Jeg syntes også bedst om Mary.Kender ikke Mari så godt, men jeg mener hun virker noget snobbet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru.Jensen-KBH

Mary er klart min favorit...Marie er virkelig kedelig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bewiched

Helt klart Mary, en smuk klog intelligent kvinde, der hviler utroligt meget i sig selv - en god mor og hustru til kronprinsen ..

Mary repræsenterer kongehuset på bedste vis - som skrevet i en anden tråd, skulle nogen kunne gøre mig royal, ville det være vores kronprinsepar ..

Marie derimod har jeg det svært ved, hun virker "hul" - som om hun intet rummer, men blot er en nikkedukke, der følger hendes aristokratiske mands dikteren - kunne noget bedre lide hende før kongehuset fik fingrene i hende og begyndte at diktere hendes gøren og laden, hun skal ud og blive mere end blot Jokke's hustru ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ibber1972

Helt klart Mary

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fullers

Marie

Hun er både kønnere, og har en bedre personlighed end Mary. Så 2-0 til Marie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Biine15

Helt klart Mary - ingen tvivl...

Hun har en varme og en interesse for folk som jeg falder for hver gang - jeg er helt sikker på, at hun bruger timer på at forberede sig på sine ting og sager - HVER GANG. Jeg tror virkelig hun går op i sine protektioner og gør det fordi hun brænder for det - og ikke bare fordi hun skal. Jeg er helt enig i, at Marie er meget mere åben omkring sit liv end Mary er, og det gør bare, at jeg holder endnu mere af Mary. Respekt for, at hun værner om sit privatliv og har en grænse for hvad hun vil være med til. Egentligt ved jeg slet ikke hvad jeg skal mene om Marie. Hun er der jo bare - som et pyntestykke på Joachim. Hun smiler lidt her og smiler lidt der, men det kan hun ikke vinde noget på hos mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites