Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Mary/ Marie ?

Hvem er den smukkeste  

178 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

feb86

Mary - er smukkest... Hun er fantastisk...

som nævnt i tråden før, så synes jeg også at Marie er drøn kedelig at se på... Ja vel er hun pæn, men hun er for kedelig i det og tør jo knap nok at vælge andet end det kedelige klassiske look..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Mary... :lun:

Og Marie er meget smuk - det er bare svært at hamle op med Mary :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Mary, Marie er død kedelig at se på og grotesk irriterende at høre på.

Mary virker som et fantastisk menneske - varm, intelligent, menneskelig engageret, åben, men også som en ret reserveret (uden at hun på nogen måde virker snobbet) og privat person. Det kan jeg godt lide :) Hun er ikke bare endnu en lallende hattenål i kongehuset i modsætning til visse andre medlemmer.

Og så er hun smuk på sådan en uopnåelig gudinde-agtig facon :love:

Marie virker så... uægte.

Helt enig :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
laCerise

Jeg kan klart bedst lide Marie. Mary virker påtaget, alt for stylet og tillukket. Jeg kan slet ikke se, at hun skulle være varm - hun smiler og vinker da så kunstigt. Og så kan man på ingen måde genkede "den gamle" Mary fra før Frede, så meget har hun ændret sig. Hun går også liiige en tand for meget op i designertøj til sig selv og sine børn...

Marie virker glad, smilende og naturlig, håber ikke, det går hende som Mary.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mama2010

Mary er da smukkest i min bog! Marie bryder jeg mig slet og ret ikke om, synes hun virker super falsk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mand.en

Jeg kan ikke forstå at så mange er så vrede på Marie.

Det er åbenbart svært at være nummer to efter super populære Alexandra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mama2010
Jeg kan ikke forstå at så mange er så vrede på Marie.

Det er åbenbart svært at være nummer to efter super populære Alexandra?

:lol: Min mening om Marie har intet som helst med Alexandra at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
:lol: Min mening om Marie har intet som helst med Alexandra at gøre.

Helt enig! :gogo:

Godt nok syntes jeg rigtigt godt om Alexandra, men at jeg ikke "bryder mig om" Marie har intet med Alexandra at gøre.

Der er bare noget over Marie, jeg ikke er vild med.

Synes hun virker for påtaget sød, især når hun ved, kameraerne er på. Men derfor kan hun jo sagtens være alletiders person IRL - vi kender hende jo "kun" fra blade og tv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karina111

Mary handler da for vildt meget tøj og sko,selvom "hun jo skal ha" fordi dit og dat så synes jeg alligevel hun bruger for mange penge og skifter for tit. Lidt for meget overfladisk. Det er jo også alle de design tøj noget der tyder på. Overdrevet forbrug. Desuden hendes smil er stivt, og det var slet ikke sån fra begyndelsen,selvom hun jo altid været reserveret,ja. Jeg kan ikke lide reserverede mennesker. synes de er kolde. Rigtig nok at hun virker interesseret i det hun deltager i, men det virker også som at hun gør det fordi det er noget man skal.

Marie så, jeg har ikke hørt eller set hende købe så meget tøj som Mary. Rigtig at den er mere klassisk, men heller ikke så meget pral.. Marie har penge fra sin familie af så hun har ikke brug for penge ihvertfald og hvad er der så tilbage,hun kan ikke valt Jokke for penge ihvertfald,men derimod Mary kan man jo begynde undre. Så som hun køber.

Marie ved vi ikke så meget om endnu,nej det er rigtig. Men det man set møder hun ihvertfald mennesker åbent,uden at gøre sig nogle falske forudsætninger om,hvordan de skal være,hun virker meget accepterende af andre mennesker. På hendes måde at tale,smile,kroppsprog..

Godt nok har hun klassisk stil ja, men de ting så som smykker er mere originelle imens Marys er kedelige og mere gudinde look. Jeg er altså mere for det originelle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Jeg er og bliver af den mening at jeg synes Mary udstråler meget mere varme, åbenhed, intelligens og interesse end Marie gør, barnedåben af Prins Henrik var et perfekt eksempel, Marie virkede mere fokuseret på kammeraet end sin søn, desuden ser hun ret "blank" ud efter min mening:tie:, som min kammerat sagde, hun ligner mere end hollywood stjerne med hendes extreme selvbruner tan og fake smil, hun ligner slet ikke en kongelig, som Mary efter min mening gør, derudover kan jeg slet ikke forstå alt den snak om Mary's "dyre vaner" hvis man følger med i hendes gøren og laden vil man faktisk opdage at hun tit genbruger meget af hendes tøj og accesories, hun tropper altså ikke op i et nyt dyrt designer outfit hver gang hun er på officiel opgave eller til galla middag, og man skal da ikke komme og fortælle mig at Marie ikke bære designer tøj.

Jeg kan altså bare langt bedre lide Mary, desuden synes jeg ikke hun har ændret sig voldsomt siden hende og Frederik blev gift, jeg ser stadig den naturligt glade og smilende kvinde der virker varm, imødekommende og interesseret, desuden ser hun bare så smuk og majestætisk ud, en perfekt repræsentant for Danmark:lun:

hvorimod Marie bare virker mere og mere falsk i mine øjne, hvem ved måske er hun bare usikker, men hun fremstår altså lidt arrogant efter min mening, heldigvis bliver hendes opgave først og fremmest at være jokkes kone, og hun kommer aldrig til at repræsentere Dk i det omfang som Mary gør, heldigvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites