Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Mary/ Marie ?

Hvem er den smukkeste  

178 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Gæst

Hvem er smukkest ?,Hvem er mest naturlig ?,Hvem kan du bedst lide ?,jeg mest til Marie ,jeg mener at hun er smukkeste af de to,og den mest naturlige,men Mary er nu også smuk ,jeg er stoldt af vores smukke prinsesser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vicz

Mary, Marie er død kedelig at se på og grotesk irriterende at høre på.

Mary virker som et fantastisk menneske - varm, intelligent, menneskelig engageret, åben, men også som en ret reserveret (uden at hun på nogen måde virker snobbet) og privat person. Det kan jeg godt lide :) Hun er ikke bare endnu en lallende hattenål i kongehuset i modsætning til visse andre medlemmer.

Og så er hun smuk på sådan en uopnåelig gudinde-agtig facon :love:

Marie virker så... uægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mand.en

Først og fremmest er det skræmmende så meget de ligner hinanden.

Man kan godt se forskel på dem, men så heller ikke mere.

Så synes jeg at Marie er lige lidt lækrere end Mary. Til gengæld virker Mary til at have en enorm god personlighed. Der ved jeg ikke så meget om Marie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Mary virker som et fantastisk menneske - varm, intelligent, menneskelig engageret, åben, men også som en ret reserveret (uden at hun på nogen måde virker snobbet) og privat person. Det kan jeg godt lide :) Hun er ikke bare endnu en lallende hattenål i kongehuset i modsætning til visse andre medlemmer.

Jeg erklære mig enig:gogo:

jeg fatter hat af dem der mener Mary er falsk, syntes hun virker alt andet end falsk:)

Marie virker efter min mening heller ikke halvt så engageret som Mary.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KiwiKitten
Skjult

Marie, hun er bare så yndig og skøn at se på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LiQuid

Helt klar Mary!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gossip.girl.s

af de to Mary hun er i det mindste meget feminin og elegant Marie er boring boring og atter boring :bored:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mrsblueangel

Marie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la_perce-neige

Er helt enig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dido15

Jeg kan bedst lide Mary, og synes også hun er den smukkeste af dem. Nu har Mary jo også boet længere i Danmark, end Marie, og kender ikke så meget til Marie endnu.

De er begge nogle flotte kvinder, men er mest til Mary. Jeg kan godt lide Marys tøjstil, og har ikke set så meget tøj endnu Marie går i, som jeg bryder mig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites