Jump to content
Velkommen til DinDebat
evigglad80

Billig sandkasse med låg?

Recommended Posts

evigglad80

Jeg vil have fat i en sandkasse med låg til Livah, men den må max koste 200kr - er det mon muligt at opstøve?

Noget lignende denne her:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BellasMutti

bilka har i hvert fald sån en æble sandkasse, der kan man få 2 stk til små 200 kr (den ene kan så bruges som låg).

Men generelt synes jeg føtex, bilka, kvickly osv plejer at have sån nogen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louise_dahlgaard

vi har lige købt et formet som en mariehøne i kvickly til mener det var 179 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mor_til_Rollinger

Mener også Kvickly har en til 169kr denne uge, prøv evt, at tjekke deres avis (obs der var låg til)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
evigglad80

Takker, fræser forbi kvickly og føtex når jeg får fri senere idag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fruen
Vi har købt sådan to æbler i Føtex. og den ene del som bruges som låg, kan så oz bruges som soppebassin.

Men de sidder ikke sammen med nogen anordning vel? Man ligger bare den ene oven på hinanden? De går ikke sådan i "hak"?

Jeg overvejer nemlig at købe sådan en skildpadde til Tristan, men den koster alligevel 350 kr. for en omgang plastic :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
natsvaermer

Vi har lige købt æblesandkassen til 169 kr for to dele i Bilka. Jeg ved dog ikke, om det kun var et tilbud i sidste uge eller om det også gælder i denne uge.

Ellers er normalprisen 200 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fruen
Vi har lige købt æblesandkassen til 169 kr for to dele i Bilka. Jeg ved dog ikke, om det kun var et tilbud i sidste uge eller om det også gælder i denne uge.

Ellers er normalprisen 200 kr.

Ved du hvordan målene er på den?

Den jeg overvejer fra Br måler 109*119 så den er vist ret stor af at være sådan en plastic sandkasse...

Det er denne...

post-87932-13939940389551_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fnys

Vi har to halve æbler.

Vores model har dog ingen dimser, der passer ind i hinanden, så låget sikres med en flise.

Vi borede små huller i underæblet, så vandet kan løbe ud. Når det regner meget om sommeren, kan vandet nemlig godt trænge ind i æblet og ikke komme ud igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Louise
Ved du hvordan målene er på den?

Den jeg overvejer fra Br måler 109*119 så den er vist ret stor af at være sådan en plastic sandkasse...

Det er denne...

Vi overvejede også skilpadden fra Little tikes, da jeg kender kvaliteten fra bl.a. biler osv. Men jeg blev så skuffet, da jeg så den IRL. Ikke pga. kvaliteten, - men størrelsen. Den er virkelig ikke særlig stor. Hvordan den er ift. dem, der ellers omtales her i tråden, aner jeg ikke. Vi endte med en sandkasse i massiv lærketræ fra Stark i stedet...

*Louise.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...