Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

katinka2470

14 årig og sommerferie

Recommended Posts

Tom2x
Tak for dit besyv. Jeg kan godt forstå, at du ikke har læst hele tråden, men vi har mange gange talt ferie herhjemme og han kan bestemme frit på alle hylder. Storbyferie, luksus hotel, thy lejr :-) det handler bare om, at han ikke vil på ferie, han vil hellere være herhjemme med sin computer og sine venner! Igen tak for interessen.

Jeg fristes til at sige det er en fase & det går over :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LMRED

Lad knægten blive hjemme hos mormor også tager i bare afsted alene med jeres datter

knægten skal nok finde på noget at lave

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bubber2265

ellers kunne I måske tilbyde, han måtte tage en ven med, på de campingpladser vi er på i italien, ser de unge nu ud til at have det rigtig sjov, og det er lidt letter at tage kontakt til andre når man er 2.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catwoman322

Jeg tror jeg ville lade ham blive hos mormor... men opstille nogle regler der skal overholdes, så han ikke løber om hjørner med hende. I tilfælde af svigt, må der være nogle konsekvenser, som ikke er diskuterbare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Tak for dit besyv. Jeg kan godt forstå, at du ikke har læst hele tråden, men vi har mange gange talt ferie herhjemme og han kan bestemme frit på alle hylder. Storbyferie, luksus hotel, thy lejr :-) det handler bare om, at han ikke vil på ferie, han vil hellere være herhjemme med sin computer og sine venner! Igen tak for interessen.

Det er jo faktisk også en form for ferie...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Det er jo faktisk også en form for ferie...

Så holder mange teenagere da ferie 365 dage om året :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

nu er jeg selv 17 år så kan måske sætte mig ind i det fra din søns synsvinkel, men jeg ville selv sætte pris på og få et lille break fra familen hvor man kan få tid til sig selv hvor der ikke er en mor, far eller søster som hele tiden vil have noget af mig .. da jeg var 14 år havde min mor også en kæreste hvor hun nogengange også var hjemme hos ham et par dage i træk, og de dage nød jeg virkelig fordi jeg fik fred og ro og det samtidig også viste mig at hun stolede på mig :D

så måske det meget sundt for ham at blive hjemme med mormor :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.