Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Vi venter på storken......vol VII

Recommended Posts

unomanuno

Forresten syntes jeg mission baby besktyrkede mig i at jeg SKAL begynde at svømme. M.h.t. jodmoderen sagde det ville være godt for en både før/under og efter graviditet og fødsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrisser-O
Puh! Jeg er bare SÅ træt og kan slet ikke tage mig sammen her til morgen.. gik i seng næsten 1 time før jeg plejer i går.. GAB!

Træls svigermor Chrisser - Syntes du skal slå igennem over for hende, for hun lyder til at blive rigtig belastende når du engang bliver mor.

Det er jeg ikke et sekund i tvivl om at hun bliver. Vi har snakket om at flytte. Men markedet er jo ikke just til at sælge lige nu så uanset hvad kan det ikke blive aktuelt lige nu. Men når vi flytter bliver det meget langt væk. Vi er begge enige om at hun ikke skal kunne cykle hjem til os. Og at hun ikke skal en ekstranøgle liggende. Det har hun nu og hun bruger den engang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrisser-O
Forresten syntes jeg mission baby besktyrkede mig i at jeg SKAL begynde at svømme. M.h.t. jodmoderen sagde det ville være godt for en både før/under og efter graviditet og fødsel.

Må man godt svømme lige i starten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
muddie1977

jeg regner med at begynde og svømme fredag formiddag :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Berri

Chrisser: Din svigermor er da bare en skattebasse :lol::kys: Godt at kæresten slog i bordet :)

Ja, svømning er en god motionsform, den er skånsom for alle led :gogo:

Jeg tror dog ikke lige at jeg viser mig i en badedragt (som jeg ikke har) foreløbig :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Berri

Her er stadig ingen mens, og intet brunt snask her til morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
muddie1977
Det er jeg ikke et sekund i tvivl om at hun bliver. Vi har snakket om at flytte. Men markedet er jo ikke just til at sælge lige nu så uanset hvad kan det ikke blive aktuelt lige nu. Men når vi flytter bliver det meget langt væk. Vi er begge enige om at hun ikke skal kunne cykle hjem til os. Og at hun ikke skal en ekstranøgle liggende. Det har hun nu og hun bruger den engang imellem.

aarg det ville jeg godt nok også få spat af :rulle:

en ekstra nøgle er altså kun til nødstilfælde.

men min svigermor bor heldigvis en lille times kørsel væk fra os, selv om hun er sød er nok :)

du er nød til at sige fra overfor hende ellers ender det med at hun "maser" dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
muddie1977
Her er stadig ingen mens, og intet brunt snask her til morgen.

det var da mystisk :gruble:

tester du stadig negativ :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Berri
det var da mystisk :gruble:

tester du stadig negativ :genert:

Tester først søndag/mandag igen... selvom at det er svært at lade være :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kamilla86
Når i nu har lavet sådan en fin ny tråd så vil jeg da også lige melde mig på banen:wave:

Lidt om mig:

Navn: Koelleskov1985

Alder: 23 år

Arbejde: salgsassistent/isenkræmmer

Kærestens alder: 27 år

Kærestens job: lige nu jobsøgende

Bor: Svendborg

Sammen siden 8. marts 2007

Tager sidste pille 5. april 2009

Hvis der er mere i vil vide om mig så spørger i bare løs:D

Velkommen til :wave: Håber dit ophold her må blive kort. Jeg bor også ved Svendborg.. Deejlig by :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...