Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Vi venter på storken......vol VII

Recommended Posts

Kneel
Hold da op tøser.. en ny tråd..:) nr 2 jeg er med i fra start af.. :trist:

Håber dog snart det blir min tur til at rykke over i en terminstråd..:)

Nå nu vil jeg se Mission Baby med kæresten - som er tvangsindlagt til at se det:) :P

Dette er også nr 2 for mig, hvor jeg er med fra start... Men når trådens levetid kun var 3½ måned, så går det nok :kys:

Mission Baby henvendte sig heller ikke rigtigt til mig.

Har aldrig røget... Har aldrig drukket kaffe... Drikker ikke vin (På nær Asti ;p) Jeg drikker ikke så store mængder alkohol mere (SImpelthen fordi jeg ikke gider være stiv, dårlig, brække mig og have tømmermænd *G*)

Er her ikke nogen nær Slagelse, der har lyst til at smide et par kilo med mig? *S* :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus

kneel: jeg er med dig i ånden, men nok ikke i naturen.

Jeg hører selv til dem der godt kan se det smarte i at være lidt mere fit, men jeg kan simpelhen ikke motivere mig.

*tussen - der nøjes med at heppe højt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus

Tussen spammer lige, for jeg har bedømt tråden og synes I andre skal gøre det sammen.

Yay

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Goldilocks

Jeg synes, det var et rart afsnit af Mission baby, for jeg følte mig meeeeget skinhellig i forhold til stort set alle de andre programmer... :-P

Får ingen kaffe/the/cola, har aldrig røget, har ikke drukket siden nytår. Min største last lige nu er chokolade - jeg fik et Peter Beier påskeæg af en leverandør i går, et stort 500 g med chokoladeskal og fyldt luksuschokolade. Nøøøøjj! :savl: Efter to aftener med både mig og manden i gang, ser det temmeligt hærget ud nu... :fløjt:

ÆL er kommet og gået for denne måned, målt på ÆLtest og vi fik sexet på de rigtige tidspunkter, omend det kniber for manden at holde gejsten ved lige. Jeg tror han har præstationsangst, fordi han kan se, hvor ked af det jeg bliver hver måned, hvor det ikke lykkes.

Vi skal til første samtale med klinikken på mandag - så må vi se, hvad der kan gøres. Med lidt held kan vi få insemination i næste måned eller næste måned igen. Medmindre de afviser os og beder mig om at tabe mig først - mit BMI er lige under 30. :( Synes bare slet ikke jeg har nogen gejst til at gå på kur i øjeblikket - det er virkeligt hårdt at undvære min koffein, for jeg er så træt i løbet af dagen og har intet sødt at trøste mig med under en kur. De tidligere gange har jeg brugt heftige doser Cola Light til at holde kuren (som regel med held).

Dejligt med en ny tråd - vildt at den anden kunne opbruges så hurtigt!

/G

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Goldilocks

Synes forresten, der er en beklagelig mangel på køkultur her i tråden - hvad kan vi mon gøre ved det? ;):stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Velkommen til Koelleskov ;) Godt at der er flere fra skruktråden der ville være med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus

Goldi: jeg synes det er rigtig synd for jer at det ikke bare lykkedes. Jeg kender virkelig også til alt det der med at vide at det ville være fornuftigt at gøre det ene eller det andet, men så ikke helt kunne finde motivationen og styrken til at holde fast. i f.eks en slankekur. Jeg krydser mine fingre for jer og håber at der snart er bid

*tusse - der skal på hovedet i seng nu, og som har opgivet at gøre den ene pande ren, den skal stå i blød

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrisser-O

Gohejsa piger :wave:

Bedst som jeg sad med dynen i sofaen, fordybet i samtale i den gamle tråd buldrer det på døren :8: det er min kære svigermor, som inden jeg når at åbne har smidt sig på knæ og råber ind af brevsprækken. Hun ville lige se til mig. Og så meddele mig at hun regnede med at jeg agerede chauffør så vi kunne komme ud at handle resten af det hun manglede til aftenens middag.

Heldigvis var kæresten ikke kommet hjem endnu, og selvom vi har to biler kan jeg ikke finde ud af køre den ene (thank god) kæresten havde heldigvis taget den "gode" bil så sagde til hende at vi måtte vente til han kom hjem. Hun konstaterer selv at jeg ser hærget og udmattet ud. Siger at jeg endnu ikke har sovet siden igår morges. "Jamen så smutter I jo bare lige efter vi har spist". Kæresten kommer og svigermonstrum meddeler at vi skal handle. For første gang i vores forhold slår min kæreste i bordet overfor sin mor og siger at jeg ingen steder skal, og absolut ikke ud og handle :lun: han er bare den bedste. Han kører hende ud og handler. Jeg slap ikke for at møde op derovre, men heldigvis slap jeg for ALLE forberedelser.

Ved ikke om hun klistrer på den måde pga. hun ved jeg ikke snakker med min mor og derfor mener at jeg "mangler" den del. Mener selv at jeg er voksen og har taget et valg i forhold til min familie, som var det bedste for mig, men inden jeg tog det valg har jeg gjort op med mig selv hvilke fordele og ulemper der er ved sådan et valg.

Åh undskyld nu kom der en masse lort fra mig igen :blush: bliver bare så irriteret og kæresten er gået mere end almindelig kold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrisser-O
du er velkommen til at komme med godt og skidt, vi er her for at hjælpe snakke og støtte hinanden, men dejligt kæresten ligesom slog igennem der, fantastisk.

Det er fantastisk at han endelig gjorde det. Han er virkelig virkelig blød når det handler om hans mor. Og hun udnytter det. Derfor var det på sin plads at der endelig skete noget:lun:

Jeg er altså også med på noget slankeholdshalløj. Det kunne være fedt hvis vi kunne støtte hinanden :banan: :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
unomanuno

Puh! Jeg er bare SÅ træt og kan slet ikke tage mig sammen her til morgen.. gik i seng næsten 1 time før jeg plejer i går.. GAB!

Træls svigermor Chrisser - Syntes du skal slå igennem over for hende, for hun lyder til at blive rigtig belastende når du engang bliver mor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...