Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Vi venter på storken......vol VII

Recommended Posts

DerFeur
Ja jeg bliver jo nød til at flytte fokus på en eller anden måde. Hvordan gør du, for at tænke på noget andet?

Jeg forsøger at få gang i den sundere livsstil, så min krop har de bedste betingelser for at kunne gennemføre en graviditet og fødsel. Indtil videre så synes jeg det går meget godt. Synder kun i weekenderne, og alligevel bliver det med måde.

Nu står sommerferien snart for døren og der skal jeg virkelig have noget at gå op i, for ellers er jeg bange for at jeg ryger i hullet endnu engang :genert:

Jeg synes det er utrolig stærkt af dig, at du formår at tænke positivt, selv på de mest dystre tidspunker. Jeg ved også godt inderst inde at jeg langt fra er den eneste i min situation, men alle de nye medlemmer af tråden, der bliver hurtigt gravide gør bare et eller andet ved mig.

Dette er ikke fordi jeg ikke glæder mig på andres vegne, det gør jeg helt bestemt, men jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, om der er noget galt med mig, siden min krop holder mig for nar.

De gange jeg har haft en positiv ÆL-test, har jeg både haft ømme nibles og lidt "sidestik", som var symptomer der ikke var til at tage fejl af. Jeg har nu for 3. måned ingen symptomer på en ÆL, og testene forbliver negative.

Tak jeg fik lige luft der. Min kæreste er utrolig støttende, men han forstår bare ikke altid hvilke tanker jeg rammes af i tide og utide.

Så jeg er utrolig glad for den forståelse jeg møder herinde. Den er bare alfa og omega:kys:

Jeg gør ikke så meget, for at få tankerne væk fra det - forsøger bare at fokusere på andet end baby baby baby :o Og tro mig jeg er ingen engel - jeg har skam også mine huller og dystre dage hvor det hele kan rende mig!! Så det kan jeg ikke se mig fri for!

Din krop holder dig ikke for nar - den skal bare vænne sig til et liv uden hormoner..... så bare rolig det skal nok komme - og hvis ikke det gør, så er der også råd for det!

Det er meget vigtigt at have en kæreste som forstår én - eller i det mindste f o r s ø g e r at forstå.....det er så vigtigt at man er sammen om det her, og at det ikke er kvindens enmandsprojekt.....så det er godt han er forstående og støttende!

Og ja tråden her, kan holde humøret højt på selv de dystre dage......selvom det nu for tiden hænger mig lidt ud af halsen.....bliver så deprimeret af at se alle de nyankomne blive gravide efter 1-2 mdr......SORRY!! men det er sgu hårdt når man har været her i 10 mdr......og der ikke sker en dyt :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur

DerFeur: mht til at være trådholder, kan vi lave den aftale der hedder at jeg overtager stroketråde, hvis jeg ikke bliver befrugtet på min første ÆL?

*tussen - der har tænkt på jer også - håber at ALLE har det godt!

Det kan vi sagtens sige søde :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur
Altså hvis en kvinde i 6. mdr kan lunte fra dig, så står det altså ringe til kære tusse :lol:

SHIIIIIIIT !!! Er du allerede så langt henne???? OMG!!! :8: Tiden flyver da afsted :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Koelle85

Jeg har det allerede meget bedre idag. Er blevet lidt mere afklaret med at jeg ikke bliver lige så hurtig gravid, som andre er så heldige med at blive.

Så jeg har bestilt et termometer til at måle temperaturen fra næste cyklus, og en ny mobil blev det sørme også til :blushing:

Jeg har også været på handlen idag.. Har købt flere g-teste for har en fornemmelse af at vi tager et par måneder mere.... Det var ellers en okay pris. 5 stk strimmel for 35 kr. Købte så godt nok 10:genert:

Kiggede også efter ny mobil, men det må vente til mit teleselskab finder et billigere abonnement til den fon jeg vil have...

Hvilken mobil har du købt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus
Det kan vi sagtens sige søde :kys:

Det er en aftale så!

*tussen - der faktisk er meget glad for storketråden, kan slet ikke fatter jeg har været væk fra jer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LuiT

God aften de damer... Håber I har haft en god og solskinsfyldt weekend :)

Her har man været væk en hel weekend, og så pludselig er der en halv tråd der melder sig ud...

Nu kan det godt være at jeg har sovet i timen, men E.T??? jeg havde da slet ikke fanget at du havde testet positivt... Stort tillykke med det i hvert fald :klap:

Tja, her går jeg også og håber at jeg er blevet gravid i løbet af denne uge som jo snart er slut.

Men jeg har ikke rigtig fornemmelsen af noget, og jeg tvivler faktisk lidt på om jeg overhovedet har haft ÆL.

Jeg ville have testet i formiddag, for at se hvordan stregerne på ÆL-testene så ud (altså hvor tydelige de var) Men så kom jeg fra det, og har egentlig også besluttet mig for at jeg ikke skulle bruge dem denne gang :genert:

Nå men vi må bare sexe lidt mere i den næste uges tid, og så ellers bare håbe på det bedste!!

Derfeur:

Er der slet ingen der vil overtage din trådstarter-tjans??

Hvis der absolut ikke er andre der vil, og du gerne vil slippe for det hurtigst muligt, så vil jeg gerne melde mig som vikar indtil Tussen kommer tilbage efter sin pause og overtager:genert: :gruble:

Ellers er der ikke sket så meget her i weekenden.

Jeg var til koncert i Brøndby igår, i strålende solskin og med kolde fadøl... (jeg drak ikke så mange som jeg gerne ville have gjort, men jeg kan desværre ikke sige at jeg holdt mig helt fra dem, på trods af at jeg ved at jeg burde have ÆL eller lige have overstået ÆL i disse dage :blush: )

Og idag har vi været til fødselsdags-grill-middag i haven hos svigerfar (og -mor) Det er nu ganske hyggeligt, og hold op hvor har jeg bare været heldig med mine svigerforældre :love:

Nå jeg skal vist snart i seng.. Det er jo 1. arbejdsdag imorgen efter en uges ferie.. Det er næsten ikke til at bære :whine:

:danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81
Jeg gør ikke så meget, for at få tankerne væk fra det - forsøger bare at fokusere på andet end baby baby baby :o Og tro mig jeg er ingen engel - jeg har skam også mine huller og dystre dage hvor det hele kan rende mig!! Så det kan jeg ikke se mig fri for!

Din krop holder dig ikke for nar - den skal bare vænne sig til et liv uden hormoner..... så bare rolig det skal nok komme - og hvis ikke det gør, så er der også råd for det!

Det er meget vigtigt at have en kæreste som forstår én - eller i det mindste f o r s ø g e r at forstå.....det er så vigtigt at man er sammen om det her, og at det ikke er kvindens enmandsprojekt.....så det er godt han er forstående og støttende!

Og ja tråden her, kan holde humøret højt på selv de dystre dage......selvom det nu for tiden hænger mig lidt ud af halsen.....bliver så deprimeret af at se alle de nyankomne blive gravide efter 1-2 mdr......SORRY!! men det er sgu hårdt når man har været her i 10 mdr......og der ikke sker en dyt :o

Ja og så tuder jeg over sølle 3 mdr. Det er næsten uforskammet, når man tænker på dig og mange andre :genert:

Jeg har fuld forståelse for, at du har mistet lysten som trådholder. Du havde nok alligevel ikke forestillet dig, at skulle hænge herinde så længe som du har gjort.

Jeg håber, at tussen snart vil overtage, så du kan aflastes lidt. Du har virkelig fortjent, at komme af med det store ansvar! :kys:

Og tak for din feedback, den hjælper mig virkelig. :blushing:

Bare brug tråden, når du har noget på hjertet. Vi lytter gerne :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81
Jeg har også været på handlen idag.. Har købt flere g-teste for har en fornemmelse af at vi tager et par måneder mere.... Det var ellers en okay pris. 5 stk strimmel for 35 kr. Købte så godt nok 10:genert:

Kiggede også efter ny mobil, men det må vente til mit teleselskab finder et billigere abonnement til den fon jeg vil have...

Hvilken mobil har du købt?

Hehe ja, g-teste kan man aldrig få nok af :fløjt:

Jeg har købt en Nokia 5310. Har N73 og er så træt af det store skrummel efter 20 mdr, så jeg besluttede mig lige for at finde en ny og mindre en.

Kæresten glæder sig til at arve skrumlet, han elsker nye mobiltlf'er, især dem der er helt gratis :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
diotimas

Hej allesammen

Jeg har slet ikke fået læst i tråden de seneste par dag så er ikke helt klar over hvad der snakkes om lige nu:blush:

Jeg ville bare lige fortælle jeg har fået mens. i dag, cå 2 dage for tidligt, så det kom som lidt af et chok.

Jeg ved ikke hvorfor jeg havde troet det skulle være anderledes denne måned, måske følte jeg bare jeg var så klar at det bare måtte ske...

Men jeg er bare rigtig ked af det og tvivler på om det nogensinde vil lykkes for mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvilling431

Morn:)

Dejligt og have 14 dages ferie, når der er SÅ godt et vejr:banan: Men det er umuligt at sove, når der er en sauna i soveværelset:rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...