Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Vi venter på storken......vol VII

Recommended Posts

Panic-button
Hey Kamilla86

Jeg var lige inde og lurer lidt.

100000 x tillykke med at du kan klarer kameratesten.

*tussen - som nok snart vender tilbage i storketråden efter 3 mdrs pause !

Der var du :love:

Har gået og tænkt på hvordan du havde det, men har ikke ville trænge mig på :genert:

Så et forsigtigt; hvordan har du det? :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus
Der var du :love:

Har gået og tænkt på hvordan du havde det, men har ikke ville trænge mig på :genert:

Så et forsigtigt; hvordan har du det? :kys:

Hejsa...

Synes I er meget søde sådan at gå og tænke på mig, bliver da helt rørt!!!

Jeg har det godt, det har faktisk været en total befrielse at skulle holde pause. Efter opreartionen gik der en uge, og så havde jeg min 'gamle' krop tilbage, og skulle ikke bekymrer mig om jeg nu have ÆL eller gik over tid eller noget. Det er virkelig en lettelse.

Jeg regner med at få min periode nr to efter operationen i morgen (ca.) og den 17. juli er det 3 mdr siden jeg fik det der gift, så derefter må vi give den gas, og det passer vist med en ÆL.

Jeg har stadig vildt meget lyst til at blive mor, og jeg er da træt af, vi ikke havde heldet med os i de første omgange, for det ville have passet mig bedre rent jobmæssigt, men den slags kan man jo, som I ved, ikke styre.

Jeg har brugt tiden på at få ordnet ting i hjemmet, og så er gudhjælpe mig begyndt at løbe, stadig meget korte distancer, men det er helt sikkert bedre end ingenting, og målet er foreløbigt fem km 3 gange om ugen.

Jeg håber, at når jeg styr på motionen, så bliver det lidt nemmere for mig at holde mig fra sukker og den slags. (Da jeg var befrugtet, mistede jeg totalt lysten til cola og den slags, så man kan jo håbe det sker igen)

DerFeur: mht til at være trådholder, kan vi lave den aftale der hedder at jeg overtager stroketråde, hvis jeg ikke bliver befrugtet på min første ÆL?

*tussen - der har tænkt på jer også - håber at ALLE har det godt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
maydree

Jeg vil også gerne melde mig ud af denne tråd, men stadig lure med af og til og se, hvordan I andre klarer den.

Jeg krydser fingrer og tæer på at det sker hurtigt for jer. Mist ikke modet :D

Mange kram

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button
Hejsa...

Synes I er meget søde sådan at gå og tænke på mig, bliver da helt rørt!!!

Jeg har det godt, det har faktisk været en total befrielse at skulle holde pause. Efter opreartionen gik der en uge, og så havde jeg min 'gamle' krop tilbage, og skulle ikke bekymrer mig om jeg nu have ÆL eller gik over tid eller noget. Det er virkelig en lettelse.

Jeg regner med at få min periode nr to efter operationen i morgen (ca.) og den 17. juli er det 3 mdr siden jeg fik det der gift, så derefter må vi give den gas, og det passer vist med en ÆL.

Jeg har stadig vildt meget lyst til at blive mor, og jeg er da træt af, vi ikke havde heldet med os i de første omgange, for det ville have passet mig bedre rent jobmæssigt, men den slags kan man jo, som I ved, ikke styre.

Jeg har brugt tiden på at få ordnet ting i hjemmet, og så er gudhjælpe mig begyndt at løbe, stadig meget korte distancer, men det er helt sikkert bedre end ingenting, og målet er foreløbigt fem km 3 gange om ugen.

Jeg håber, at når jeg styr på motionen, så bliver det lidt nemmere for mig at holde mig fra sukker og den slags. (Da jeg var befrugtet, mistede jeg totalt lysten til cola og den slags, så man kan jo håbe det sker igen)

DerFeur: mht til at være trådholder, kan vi lave den aftale der hedder at jeg overtager stroketråde, hvis jeg ikke bliver befrugtet på min første ÆL?

*tussen - der har tænkt på jer også - håber at ALLE har det godt!

Hvor er det godt at høre at din krop er tilbage til hvor den var før :gogo:

.. og løbe, shit, du er jo aktiv, kan du ikke lige lokke mig ud og lunte lidt - løbe kan jeg nu nok ikke, men lunte burde jeg gøre :lol:

Synes det er skønt at du ikke virker til at være mere psykisk påvirket end du er - det er trods alt noget af en omgang du har været igennem, så jeg synes det er dejligt at høre at du har haft en periode, hvor du har følt dig lettet :)

Heldigvis lader det jo til at du har nemt ved at blive gravid, så det skal nok lykkes, og sikkert også indenfor overskuelig fremtid, og så krydser jeg alt hvad jeg kan, for at det kommer til at gå godt :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus

Panic: Når jeg skriver løbe, er den er form for forhindret fald, og jeg er temmelig sikker på at du villekunne lunte fra mig til hver en tid. Men altså jeg føler mig SÅ uendelig sej når jeg har været ude.

Jeg har oprettet en profil på Iforms hjemmeside, der kan man tegne sine ruter ind, have en træningskalender og finde et løbe program der passer lige til dig (jeg snubler rundt i fra nul til fem km på 12 uger), så alle kan være med.

For mig er det rigtig motiverende, at jeg kan tegne min rute ind, og skrive ned hvor lang tid jeg brugte på det og den slags, jeg anbefalder det stærkt.

*tussen - der vel egenlig allerede er tilbage i tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvilling431

Morn:)

Så er jeg genopstået fra de døde, havde så mange tømmermænd igår at jeg INTET kunne. Kunne ikke stå op uden at skulle kaste op og næsten besvime:shock:Fuck, det er ikke sjovt at ´have børn så:shock: Holder stadig fast i aldrig mere:lol: men det var dælme en SJOV aften, selvom jeg ikke kan huske noget efter jeg kom hjem:tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Undercover99
Morn:)

Så er jeg genopstået fra de døde, havde så mange tømmermænd igår at jeg INTET kunne. Kunne ikke stå op uden at skulle kaste op og næsten besvime:shock:Fuck, det er ikke sjovt at ´have børn så:shock: Holder stadig fast i aldrig mere:lol: men det var dælme en SJOV aften, selvom jeg ikke kan huske noget efter jeg kom hjem:tie:

Mor'n til dig også :wave:

Tømmermænd er aldrig sjovt - har jeg hørt;) Jeg er en af de heldige der kun døjer med hovedpine og træthed dagen efter. Har aldrig haft opkastninger og kvalme dagen derpå.

Godt du har det bedre :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button
Panic: Når jeg skriver løbe, er den er form for forhindret fald, og jeg er temmelig sikker på at du villekunne lunte fra mig til hver en tid. Men altså jeg føler mig SÅ uendelig sej når jeg har været ude.

Jeg har oprettet en profil på Iforms hjemmeside, der kan man tegne sine ruter ind, have en træningskalender og finde et løbe program der passer lige til dig (jeg snubler rundt i fra nul til fem km på 12 uger), så alle kan være med.

For mig er det rigtig motiverende, at jeg kan tegne min rute ind, og skrive ned hvor lang tid jeg brugte på det og den slags, jeg anbefalder det stærkt.

*tussen - der vel egenlig allerede er tilbage i tråden

Altså hvis en kvinde i 6. mdr kan lunte fra dig, så står det altså ringe til kære tusse :lol:

Jeg synes det er ved at være hårdt, at komme op på vores 1. sal :blush:

Kan godt følge det psykiske i at skrive ruten ned, så man ved hvad man løber, så giver man sig selv en form for "bevis" på hvad man kan/gør/skal - :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus
Altså hvis en kvinde i 6. mdr kan lunte fra dig, så står det altså ringe til kære tusse :lol:

Jeg synes det er ved at være hårdt, at komme op på vores 1. sal :blush:

Kan godt følge det psykiske i at skrive ruten ned, så man ved hvad man løber, så giver man sig selv en form for "bevis" på hvad man kan/gør/skal - :gogo:

ja ok, havde lige glemt at du allerede var så langt henne, det er jo for vildt. Men så kan jeg oplyse dig op at de anbefaler at man begynder at løber ca 6-8 uger efter fødselen, for der burde livmoderen have trukket sig sammen.

-------

God morgen til jer andre også. Tømmermænd er det værste, jeg er så hårdt plaget jeg faktisk ikke drikker alokolhol mere. Heller ikke selv om jeg virkelig godt kan lide guldøl, men altså sådan som det er lige nu, så har jeg spændinger i nakken og rumle ni maven efter bare een alm øl.

*tussen - der vist bare har nået en alder, hvor man skal lade være med at forgifte sin krop, for den hævner sig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

tvilling - Tømmermænd er bare aldrig sjove, også derfor jeg slet ikke drikker mere. Det er ikke kun pga projektbaby, men fordi jeg vist har haft de tømmermænd jeg skulle have i mit liv :tie: Men dejligt at du havde en god og sjov aften, sådan skal det da bare være :gogo:

frklotus - Synes det er sejt af dig, at du har fået godt gang i løbetræningen. Det vil jeg også rigtig gerne igang med. Er bare i lidt for dårlig form til, at jeg vil kaste mig ud i det endnu. Ryggen er nemlig den der bestemmer intensiteten af min træning :(

Jeg har det allerede meget bedre idag. Er blevet lidt mere afklaret med at jeg ikke bliver lige så hurtig gravid, som andre er så heldige med at blive.

Så jeg har bestilt et termometer til at måle temperaturen fra næste cyklus, og en ny mobil blev det sørme også til :blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...