Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Vi venter på storken......vol VII

Recommended Posts

Kamilla86
Er der nogen der kender et sted hvor man kan beregne sin ægløsning?

jeg brugte netbaby

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Og så så man lige mig få en rigtig :whine:start på dagen :blush:

Efter en gang morgenhygge med manden og jeg desværre ikke nåede klimaks brød min verden altså bare sammen.

Jeg er så træt af min krop, kan slet ikke læse den mere. Hverken på den ene eller den anden måde. Jeg er tæt på at opgive det her babyprojekt. Det slider alt for meget på min i forvejen skrøblige psyke.

Er der andre end mig der har det sådan?

Vaegten - der mest af alt har lyst til at opgive det hele, og grave mig selv langt ned og smide skovlen væk :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CTHH

Jeg er hoppet i marts termintråden, så jeg vil også allerede hoppe ud af denne igen. Det var et rigtigt dejligt kort og godt ophold :)

Derfuer: Jeg testede positiv 26/6.

Og så ønsker jeg jer alle alt muligt held og lykke og håber jeres projekter snart lykkedes :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus

Hey Kamilla86

Jeg var lige inde og lurer lidt.

100000 x tillykke med at du kan klarer kameratesten.

*tussen - som nok snart vender tilbage i storketråden efter 3 mdrs pause !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur
Hey Kamilla86

Velkommen tilbage tusse - kan jeg friste med en trådstarter-stilling??

Jeg vil ikke mere :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kamilla86
Hey Kamilla86

mange tak søde.. Håber jeres pause snart er slut så i igen kan prøve at lave en lille baby. det fortjener i sørme..:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur
Og så så man lige mig få en rigtig :whine:start på dagen :blush:

Efter en gang morgenhygge med manden og jeg desværre ikke nåede klimaks brød min verden altså bare sammen.

Jeg er så træt af min krop, kan slet ikke læse den mere. Hverken på den ene eller den anden måde. Jeg er tæt på at opgive det her babyprojekt. Det slider alt for meget på min i forvejen skrøblige psyke.

Er der andre end mig der har det sådan?

Vaegten - der mest af alt har lyst til at opgive det hele, og grave mig selv langt ned og smide skovlen væk :(

Søde - kan sagtens forstå dig! Er selv der hvor du er.....men du bliver nød til at tænke positivt!

Du ender med at ødelægge dig selv, hvis du bliver ved med at tænke sådan.....

Og så bliver jeg nød til at sige det du ikke vil høre; der kan gå lang tid endnu, og det bliver ikke lettere af at du har de tanker du har!

Jeg selv har været i gang i 9 mdr og endnu er min cyklus ikke stabil og ej heller har vi stået med en positiv test......så få noget ro på og tænk positivt!

:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81
Søde - kan sagtens forstå dig! Er selv der hvor du er.....men du bliver nød til at tænke positivt!

Du ender med at ødelægge dig selv, hvis du bliver ved med at tænke sådan.....

Og så bliver jeg nød til at sige det du ikke vil høre; der kan gå lang tid endnu, og det bliver ikke lettere af at du har de tanker du har!

Jeg selv har været i gang i 9 mdr og endnu er min cyklus ikke stabil og ej heller har vi stået med en positiv test......så få noget ro på og tænk positivt!

:kys:

Ja jeg bliver jo nød til at flytte fokus på en eller anden måde. Hvordan gør du, for at tænke på noget andet?

Jeg forsøger at få gang i den sundere livsstil, så min krop har de bedste betingelser for at kunne gennemføre en graviditet og fødsel. Indtil videre så synes jeg det går meget godt. Synder kun i weekenderne, og alligevel bliver det med måde.

Nu står sommerferien snart for døren og der skal jeg virkelig have noget at gå op i, for ellers er jeg bange for at jeg ryger i hullet endnu engang :genert:

Jeg synes det er utrolig stærkt af dig, at du formår at tænke positivt, selv på de mest dystre tidspunker. Jeg ved også godt inderst inde at jeg langt fra er den eneste i min situation, men alle de nye medlemmer af tråden, der bliver hurtigt gravide gør bare et eller andet ved mig.

Dette er ikke fordi jeg ikke glæder mig på andres vegne, det gør jeg helt bestemt, men jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, om der er noget galt med mig, siden min krop holder mig for nar.

De gange jeg har haft en positiv ÆL-test, har jeg både haft ømme nibles og lidt "sidestik", som var symptomer der ikke var til at tage fejl af. Jeg har nu for 3. måned ingen symptomer på en ÆL, og testene forbliver negative.

Tak jeg fik lige luft der. Min kæreste er utrolig støttende, men han forstår bare ikke altid hvilke tanker jeg rammes af i tide og utide.

Så jeg er utrolig glad for den forståelse jeg møder herinde. Den er bare alfa og omega:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81
Hey Kamilla86

Jeg ser frem til dit comeback :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...