Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Vi venter på storken......vol VII

Recommended Posts

E.T.76

Og Kamilla, rigtigt flotte streger du der viser frem :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Kamilla - Hvor er de fine dine II :love:

CTHH - Ja du må have lynrekorden i at få en positiv test her i storketråden :8: Men et stort tillykke skal der lyde herfra i hvert fald :kys:

Mumler noget om at ens alder vist har ret stor betydning for frugtbarheden :fløjt:

Der er stadig ingen positiv ÆL-test på disse kanter, så jeg bliver nok snydt for ÆL endnu engang. Jeg tror jeg vil have investeret i et termometer så jeg kan måle temperatur fra den næste cyklus.

Man kan vel ikke psyke sin temperatur forkert kan man? :gruble: Ens tanker kan jo åbenbart påvirke ens hormoner :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kamilla86
Jeg ville bare lige sige det samme! :klap::banan::klap::banan:

Og er der så aldrig nogen der starter en marts termintråd?! :D

jeg kan ikk hitte ud af at være trådstarter ellers havde jeg da lavet en :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Undercover99

Med det hoved jeg render rundt med tror jeg mens kommer i morgen - man kan jo altid håbe :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kamilla86

:slem:

Med det hoved jeg render rundt med tror jeg mens kommer i morgen - man kan jo altid håbe :gogo:

lad os håbe mens kommer snart så i kan komme i gang :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
E.T.76
jeg kan ikk hitte ud af at være trådstarter ellers havde jeg da lavet en :engel:

Jeg tror måske godt jeg kan finde ud af at lave en, men jeg er i perioder alt for sjældent på til at være trådholder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kamilla86
Jeg tror måske godt jeg kan finde ud af at lave en, men jeg er i perioder alt for sjældent på til at være trådholder.
tror mest det er i opstarten og ellers kan vi jo sagtens bære over med dig :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur

Det er slet ikke så kompliceret.....ikke når først man har lært det. ville bare gerne slippe for at skulle herind hver dag og så have dårlig samvittighed når jeg ikke når det......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
E.T.76
Det er slet ikke så kompliceret.....ikke når først man har lært det. ville bare gerne slippe for at skulle herind hver dag og så have dårlig samvittighed når jeg ikke når det......

Det er netop også det jeg gerne vil slippe for. I perioder kan der godt gå flere dage :shock: hvor jeg ikke er på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LuiT

Så er jeg tilbage efter en lille uges tid i sommerhus..

Vi har hygget os helt vildt... Både på den ene :slem: og den anden :klap: måde ;)

Imorgen står den på musik i Brøndby, og søndag er der fødselsdags-grill i haven hos svigermekanikken.. Og så var den uges ferie overstået..

Så håber vi bare den har været effektiv :slem: .. Den har i hvert fald været tiltrængt! Synes faktisk det er lidt trist at vi skal på arbejde igen allerede på mandag :boo:

Men jeg kan jo se at der er nogle der har været heldige mens jeg har været væk... Så stort tillykke til dem der har fået II streger på tissepinden...

Jeg har lige taget en test inde på fjæsbogen om hvornår jeg bliver gravid :lol: Og den siger at det først sker i december... Det har jeg sgu ikke tålmodighed til... Og så har så godt som alle andre fået samme svar, så den er vist ikke så meget værd, hva?

(ikke at jeg regnede med det ellers, men det var da sjovt nok hvis den passede bare nogenlunde, ikk? :stoned: )

Ellers ikke det store herfra.. Håber alle har det godt :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...