Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Mette

? ang håndværkere, overboere og ansvar overfor mit loft.

Recommended Posts

artem666
Tak for svar :)

Det er altså mig, min kæreste og håndværkerne der skal skrive under? Jeg tænker bare, at jeg jo som sådan ikke får kontakt med håndværkerne, før de egentlig er her. Det er vel overboen der står for kontakten til håndværkerne..

Og hvis det er håndværkerne, har de så ikke sådan nogle kontrakter liggende??

Tror ikke lige at der findes en standard kontrakt til det formål.

Men håndværkere har mulighed for at finde en del forskellige kontrakter på Dansk Byggeri, hvor det er muligt for at skive de betingelser ind i.

Hvis du ikke har direkte kontakt med håndværkerne, bør du bede din overbo om ar du vil have en kontrakt med håndværkerne som betingelse for at de må lave arbejdet i din lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Du kan også tage kontakt til en advokat, hvis du vil være helt sikker på, at aftalen er gyldig og at det er overboen der har hele ansvaret.

Du har jo i princippet ret til at sige nej, hvis ikke overboen er interesseret i sådan en aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
B-cute
Du kan også tage kontakt til en advokat, hvis du vil være helt sikker på, at aftalen er gyldig og at det er overboen der har hele ansvaret.

Du har jo i princippet ret til at sige nej, hvis ikke overboen er interesseret i sådan en aftale.

Ja vil helt klart også sige, at I også skal have en advokat ind over, for at have vidne på kontrakten og for at være sikker på at kontrakten holder i retten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
artem666
Ja vil helt klart også sige, at I også skal have en advokat ind over, for at have vidne på kontrakten og for at være sikker på at kontrakten holder i retten.

Du er vil godt klar over at man nærmest ikke kan få en advokat til at lave noget som helst uden at det koster mindst 2000 kr?

Hvorfor jeg aldrig undrer mig over når folk siger at man skal have en advokat til at se på dit og dat, da udgiften til advokat hurtigt løber længere op end risikoen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jebus
Du er vil godt klar over at man nærmest ikke kan få en advokat til at lave noget som helst uden at det koster mindst 2000 kr?

Hvorfor jeg aldrig undrer mig over når folk siger at man skal have en advokat til at se på dit og dat, da udgiften til advokat hurtigt løber længere op end risikoen.

Men det er vel en udgift, man vil bede overboen om at afholde, da det er hans projekt, det drejer sig om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...