Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

misse1978

Hvad synes I om mine smykker?

Recommended Posts

vicki55

jeg syntes de er flotte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

Synes de er meget flotte, men stilen er nok mere min mors end min.

Mere "tung" i det.

Selv går jeg sjældent med smykker, og gør jeg, så er det noget med eet enkelt vedhæng. Men flotte er de bestemt :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elselina

Jeg kan bedst lide de halskæder uden de der perlevedhæng/den der "tut" med perler og mellemled du har lavet:klap:

Dine øreringe er meget grove. Med det mener jeg at de "øjne"/løkker (der findes sikkert et rigtigt ord for det) du laver med perlestaven over perlen er meget store og det ødelægger lidt de meget fine øreringe. Jg ville overveje en tyndere perlestav ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978

Tak for respons på mine smykker.

Det er dejligt at høre andres meninger.

:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978
Jeg kan bedst lide de halskæder uden de der perlevedhæng/den der "tut" med perler og mellemled du har lavet:klap:

Dine øreringe er meget grove. Med det mener jeg at de "øjne"/løkker (der findes sikkert et rigtigt ord for det) du laver med perlestaven over perlen er meget store og det ødelægger lidt de meget fine øreringe. Jg ville overveje en tyndere perlestav ?

Hejsa, tak for tilbagemelding, forstår dog ikke helt hvad det er for nogle halskæder du godt kan lide? uden perlevedhæng/den der tut med perler?:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elselina
Hejsa, tak for tilbagemelding, forstår dog ikke helt hvad det er for nogle halskæder du godt kan lide? uden perlevedhæng/den der tut med perler?:gruble:

Det kan jeg godt forstå:lol: jeg havde bare selv svært ved at finde de rette ord, men halskæde nr 1 har "Perletut" :blushing: . Altså den der perledims der skal hænge ned foran. Den er jeg ikke så vild med. Nr 2 og 3 er derimod rigtigt flotte :klap:

Håber du forstod bare lidt denne gang :blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
daisyE

Jeg kan godt lide især 2 og 3 men er ikke vild med sølv dimser i mine kæder da jeg altid har guld på.

Så tage dem af og fortæl mig hvad den så koster på helst via pb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978
Jeg kan godt lide især 2 og 3 men er ikke vild med sølv dimser i mine kæder da jeg altid har guld på.

Så tage dem af og fortæl mig hvad den så koster på helst via pb.

har sendt en pb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978
Jeg synes de er for meget - der sker for meget på dem til at jeg synes de er flotte desværre
helt ok - nogle er jo til enkelte kæder hvor andre gerne vil have noget spral :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.