Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ShamanyPurple

Anbefal en gammel knag som mig nogle PS3-spil.

Recommended Posts

ShamanyPurple

Jeg kan lide mystik, adventure og af og til skydespil.

Kan det eventuel kombineres?

Og! Jeg er total nybegynder. Jeg har aldrig rigtig spillet på PS før. Kun lidt på computeren af og til.

Min mand foreslog Final Fantasy, er der noget om det. Er det mon noget jeg ville kunne lide, taget mine ønsker i betragtning??

Tak! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
s_ped

Nu skal jeg lige sige af min erfaring at skydespil på en PS3 i forhold til PC så er det helt anderledes. Det er noget jeg ikke skal have til min PS3.

Det nye killzone 2 skulle være rigtig godt.

Ellers er det bare at kigge på blockbuster.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FuckNavnet

Jeg vil klart anbefale GTA 4 og Saints Row 2.

Det er 3rd person shooters hvor man ser personen bagfra. Man render rundt i en by og skal udføre en masse forskellige missioner, bl.a. skal der skydes rigtig meget.

De har så ikke rigtig noget med adventure eller mystik at gøre. Tilgengæld er specielt GTA 4 et af de bedste spil til PS3 overhovedet.

Og så vil også sige at 1st person shooters ikke dur til konsol. Jeg har i hvert fald ikke prøvet nogen jeg synes om. Jeg mangler en mus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shantay20

Altså jeg er jo en sucker for Silent hill serien, som er grunden til at jeg købte PS2, psp og nu PS3...

De nye er dog ikke helt så meget adventure som de gamle... altså med gåder osv...

Men de er fyldt med okkulte ting, og er jo ret så spooky!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kriss3d

Jeg er GTA fan. Er iøjeblikket igang med gta4 til pc. Det er ret svært ved en del af missionerne men det går.