Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

MalouM83

Naerig - hvad har I vaeret udsat for?

Recommended Posts

MalouM83

Tror vi alle har vaeret udsat for folk der er naerige og blevet overrasket over hvorfor folk reagerer paa den maade... Saa kom med jeres historier - hvad er det mest naerige I har oplevet?

Kom frit frem med jeres oplevelser :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DemonVallentin

Holy sh*t ^ Hold da op hvor blev du tjekket i hovede og r*v :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flabbataz

Et par af eks'ens venner fra landbrugsskolen købte kød hos arbejdsgiveren og gik så i Brugsen for at se priser, når vi skulle lave sammenskudsgilde. Det nummer lavede de kun én gang.

De gav gamle (hade-)gaver videre i den tro at man ikke ville bytte dem - og så var der et problem med bon'erne. ;-)

Det må virkelig være hårdt at være så nærig. Al den energi der skal bruges på at være det. :D

Flabbinj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mutti629

Godt du slap af med ham Adorare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
L--Pigen
Børnenes far som jeg boede sammen med for knap syv år siden.

Han var ekstremt nærig.

Han regnede alting ud og derefter lavede han en liste, som jeg skulle rette mig efter.

- Jeg måtte ringe i ti min. om dagen. Hvis jeg gerne ville snakke længere, så 'skulle jeg spare tid sammen'.

- Jeg måtte kun køre et vist antal km. i bilen om ugen.

- Når han kom hjem fra arbejde, så tjekkede han el-måleren inden han kom ind i huset.

Når han så kom ind, så tjekkede han vasketøjskurven. Hvis den var tømt og hvis der ikke hængte tøj til tørre, så betød det jo at jeg havde brugt tørretumbleren. Og dét måtte man ikke ret tit. (Spørg mig ikke hvorfor han overhovedet havde købt en).

- Det kunne smadre hans humør, hvis jeg havde inviteret mine forældre på aftensmad. For det kostede jo ekstra.

- Da jeg en dag var ved at gøre rent i køkkenskabene, opdagde jeg at rer krøb små dyr rundt i havregrynene og melet.

Jeg kylede alt ud og købe noget nyt. Det blev han sur over.

Vi tjente begge godt. Boede i gældfrit hus og skyldte ikke penge i banken. Så det var ikke fordi at vi på nogen måde manglede penge.

Oh jo, han var en hyggelig mand.

det er jo sygeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
486

En jeg gik i folkeskole med gik meget op i det med at låne penge af hinanden; hvis man lånte 50 øre til et stykke tykkegummi så SKULLE hun have dem tilbage - der må jeg sige at jeg var/er en del mere large.

- 486

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Donhostia

Han var ekstremt nærig.

Han regnede alting ud og derefter lavede han en liste, som jeg skulle rette mig efter.

- Jeg måtte ringe i ti min. om dagen. Hvis jeg gerne ville snakke længere, så 'skulle jeg spare tid sammen'.

- Når han kom hjem fra arbejde, så tjekkede han el-måleren inden han kom ind i huset.

Når han så kom ind, så tjekkede han vasketøjskurven. Hvis den var tømt og hvis der ikke hængte tøj til tørre, så betød det jo at jeg havde brugt tørretumbleren. Og dét måtte man ikke ret tit. (Spørg mig ikke hvorfor han overhovedet havde købt en).

- Det kunne smadre hans humør, hvis jeg havde inviteret mine forældre på aftensmad. For det kostede jo ekstra.

- Da jeg en dag var ved at gøre rent i køkkenskabene, opdagde jeg at rer krøb små dyr rundt i havregrynene og melet.

Vi tjente begge godt. Boede i gældfrit hus og skyldte ikke penge i banken. Så det var ikke fordi at vi på nogen måde manglede penge.

Det lyder helt vanvittig det der. :shock:

Det er sgu topmålet af nærighed, som jeg nogensinde har hørt om! :stoned:

Sikke en psykopat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing

Arbejdede sammen med en veninde, i netto, vi spiste indimellem sammen...

hjemme hos hende blev alt regnet ud på kroner og øre, så man kunne dele udgifterne til måltidet, selv en klat margarine og lidt ketchup kom man til at betale for :stoned:

jeg fik ret hurtigt indført at vi isåfald skiftedes til at spise hos hinanden, og dermed også skiftedes til at give, det andet kunne jeg altså ikke holde ud... og hun var trods alt en suuuuper sød pige! :)

en anden veninden, lavede noget lignende, hvor jeg også kom til at financiere halvdelen af det der røg i køleskabet og kun lige var taget hul på...

jeg kan altså slet slet ikke det der med at invitere til spisning, og man så skal dele beløbet lige over... ´jeg vil meget hellere at man "gør gengæld" ved lejlighed.

Med mindre at man altså er en flok der er blevet enige om at mødes et sted, så er det naturligvis ikke rimeligt at forvente at den der ligger hus til, betaler for al maden, men så finder man vel et rimeligt budget hvor alle kan være med :)

Men ellers så omgiver jeg mig vist, heldigvis, ikke med nærrige og per-nitten-gryns-folk :P

Hanne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MalouM83

Han var ekstremt nærig.

Wow det er jo naermest en sygdom, godt du kom vaek fra ham :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cowgirl_79

Han var ekstremt nærig.

OMG........det er jo sygt!!! :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...