Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gubsensmor

HPV (livmoderhalskræft vaccinen)

Skal din datter vaccineres for livmoderhalskræft ?  

100 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Gæst
Jeg tror ikke de tør være mere end vage, når data ikke rækker længere frem.

Jeg synes de har været mindre vage i deres udtalelser, til det undervisning jeg har været til, men det kan jeg selvfølgelig ikke dokumentere.

Jeg var med i forsøget da vaccinen skulle testes. Og det undrer mig da egentlig lidt, at de ikke snakkede om at indkalde mig og de øvrige forsøgspersoner igen efter f.eks. 7 år for at undersøge om den virker endnu.

Ved du noget om, hvordan man gør den slags? Altså om man må gemme oplysningerne på forsøgspersonerne og så kontakte dem igen efter en årrække.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Is-blomst
Jeg var med i forsøget da vaccinen skulle testes. Og det undrer mig da egentlig lidt, at de ikke snakkede om at indkalde mig og de øvrige forsøgspersoner igen efter f.eks. 7 år for at undersøge om den virker endnu.

Ved du noget om, hvordan man gør den slags? Altså om man må gemme oplysningerne på forsøgspersonerne og så kontakte dem igen efter en årrække.

Jeg ved det desværre ikke.

Det jeg har hørt om har primært handlet om de hidtidige undersøgelser og ikke så meget om de fremtidige.

Jeg kan forestille mig at der har stået i forsøgsprotokollen hvorlænge data vil blive gemt.

Gad vide om det er muligt at de kan trække data fra cancerregisteret?

http://www.sst.dk/Informatik_og_sundhedsdata/Registre_og_sundhedsstatistik/Beskrivelse_af_registre/Cancerregister.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lisen1970

Mit teenagerbarn har fået første omgang vacine, og der overvejes lige nu om hun skal have 2. omgang? Hvorfor?

Tjoo opblusning af børneeksem, svamp ved munden er bare 2 af grundene.

Selv vores læge er i tvivl, for ingen ved om næste stik gør tingene værre eller bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zapperq

Min datter har fået de første 2, og da vi flyttede fra Danmark, var vores læge så flink, at give os den 3 med i kufferten :)

Så den ligger nu klar i køleskabet, så hun kan få den i næste måned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mamacita84

Ja, det skal hun helt bestemt. Kan næsten ikke se nogen grund til at hun ikke skulle have den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...