Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gubsensmor

HPV (livmoderhalskræft vaccinen)

Skal din datter vaccineres for livmoderhalskræft ?  

100 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Sallylicious
Så vidt jeg forstod på min læge, er man ved at undersøge om det hjælper, selvom man har virusen, og resultaterne er indtil videre meget posetive, men ikke endelige, og ikke officielt afgjorte.

Så jeg har også tænkt mig at ofre pengene på den :)

Godt at høre - jeg har nærmest tænkt min hjerne i opløsning over det :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Ja, det skal hun nok, men jeg er faktisk i tvivl, når man ser på, hvor lidt dokumentation, der er til rådighed med henblik på virkningen på længere sigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sissi3344
Ja, det skal hun nok, men jeg er faktisk i tvivl, når man ser på, hvor lidt dokumentation, der er til rådighed med henblik på virkningen på længere sigt.

Tja, men man vd jo til gengæld hvad virkningen på lang sigt kan være hvis ikke hun vaccineres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Tja, men man vd jo til gengæld hvad virkningen på lang sigt kan være hvis ikke hun vaccineres.

Tja, det kan da godt være. Men de følger sammen sceeningsprogram som alle andre kvinder gør (om man er vaccineret eller ej) og ingen har kunnet redegøre for mig ihvertfald om længden af virkning på den her vaccine andet end 'langvarig'. Den er jo da heller ikke bedre end man stadig kan blive ramt.

Men det ender da nok med hun får den, da der ikke er redegjort for særlige voldsomme bivirkninger ved den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sissi3344
Tja, det kan da godt være. Men de følger sammen sceeningsprogram som alle andre kvinder gør (om man er vaccineret eller ej) og ingen har kunnet redegøre for mig ihvertfald om længden af virkning på den her vaccine andet end 'langvarig'. Den er jo da heller ikke bedre end man stadig kan blive ramt.

Men det ender da nok med hun får den, da der ikke er redegjort for særlige voldsomme bivirkninger ved den.

Det er sandt, men ens risiko for at få celleforandring og dermed skulle behandles for disse stiger jo naturligvis hvis ikke man er vaccineret.

Jeg synes da det er meget fornuftigt at tage langstidsbivirkninger med i sine overvejelser, men umiddelbart tyder det jo på det er en sikker vaccine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_louise81

ja helt klart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2good2betrue.

Min store pige har fået den første-Og her var der ingen tvivl,især fordi moster har været meget syg af aggressiv livmoderhalskræft.

Jeg kan slet ikke forstå at man kan fravælge sådan noget på sit barns vegne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvis jeg havde en datter - uden tvivl.

Jeg tænker også, at jeg selv skal ha' den, når jeg er færdig med det her graviditetsnoget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Is-blomst

Min datter har fået de to første.

Så et ja herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sissi3344

Jeg kan ikke finde noget om at den også skulle kunne have en effekt hvis man allerede er smittet - nogen der kan linke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...