Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gubsensmor

HPV (livmoderhalskræft vaccinen)

Skal din datter vaccineres for livmoderhalskræft ?  

100 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Gubsensmor

Jeg går lidt og tænker over den der vaccine mod livmoderhalskræft, som vores pigebørn nu kan få.

I morgen skal vores største datter vaccineres første gang - hvis hun da må blive det pga. snot - og jeg er helt afklaret med at sådan er det. Jeg mener jeg gør hende en tjeneste.

MEN - hvordan har i andre det med den vaccine ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

Ja, helt bestemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sissi3344

Hvis jeg havde en datter så ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sallylicious

Hvis jeg havde en datter så skulle hun vaccineres, jeg er selv vaccineret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sneakyfreaky

Klart ja, hvorfor gå glip af det tilbud.

Ville øsnke at man som voksen kunneblive testet for at se om man har det dersens HPV virus og så få vaccinen hvis man ikke har det.

Har ikke været så aktiv og har altid beskyttet mig så hvorfor skulle jeg gå glip af miligheden for at 1. ungå screeningen og 2. få den type kræft

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sissi3344
Klart ja, hvorfor gå glip af det tilbud.

Ville øsnke at man som voksen kunneblive testet for at se om man har det dersens HPV virus og så få vaccinen hvis man ikke har det.

Har ikke været så aktiv og har altid beskyttet mig så hvorfor skulle jeg gå glip af miligheden for at 1. ungå screeningen og 2. få den type kræft

Man vil nu fortsat indgå i screenings programmet selvom man er vaccineret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erinka

Hvis jeg havde en datter, skulle hun bestemt vaccineres :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sissi3344
Min læge siger at man er igang med at lave undersøgelser på at vaccinere folk der har været seksuelt aktiv - og det faktisk indtil videre har givet rigtigt gode resultater - og han har anbefalet mig også at få vaccinen, selvom jeg har været rigeligt aktiv, han mener det kan gavne alligevel.

Man KAN jo godt blive vaccineret selvom man er voksen, man skal bare betale selv (så det vil jeg så med stor sandsynlighed gøre)

Ville jeg også hvis jeg havde pengene...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sallylicious
Min læge siger at man er igang med at lave undersøgelser på at vaccinere folk der har været seksuelt aktiv - og det faktisk indtil videre har givet rigtigt gode resultater - og han har anbefalet mig også at få vaccinen, selvom jeg har været rigeligt aktiv, han mener det kan gavne alligevel.

Man KAN jo godt blive vaccineret selvom man er voksen, man skal bare betale selv (så det vil jeg så med stor sandsynlighed gøre)

Jeg fik det også anbefalet af min læge og betalte selv.

Jeg er dog lidt i tvivl - hvad nu hvis jeg har virussen så hjælper dte jo ikke meget :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

Der er iøvrigt særlig fokus på vaccinen & evt. bivirkninger, pt. har man ikke kunne påvise nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...