Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cecelina

Hvad er dit job og hvad er din løn ?

Recommended Posts

Mavser
Vi har vel alle ansvar i vores job. :) Det kan sandelig også gå grueligt galt, hvis jeg sløser i mit job. Så jeg burde vel egentlig få 100000 kr. i løn om måneden. :banan:

Jamen får du ikke også det? Det synes JEG i hvert fald du har fortjent, så får du ikke det, burde du klage! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige
Vi har vel alle ansvar i vores job. :) Det kan sandelig også gå grueligt galt, hvis jeg sløser i mit job. Så jeg burde vel egentlig få 100000 kr. i løn om måneden. :banan:

Det lyder da som en god idé :-D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aksel.maria

Go for it :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Newsugar

Arbejder i køkken på et hotel og er ind imellem tjener, er alene i køkkenet til hverdag med det ansvar det medbringer.

Får 126 i timen, da jeg startede for 3 år siden fik jeg 116...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Valentin

Jeg arbejder i Kastrup lufthavn, og får 165 kr i timen + tillæg og pension...

Det er ikke mit drømmejob, men godt nok ind til jeg finder ud af hvad jeg ellers vil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frandsen

Arbejder med kommunikation. Er uddannet journalist.

Tjener ca. 30.500,- plus en bonus på 10.000 en gang om året.

Jeg optjener ingen pension.

Ift. at jeg arbejder inden for det private, så tjener jeg alt for lidt (hvis man sammenligner med andre i lignende stillinger). Men jeg klarer mig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ZenModernist

Jeg har en lederstilling i kulturlivet. Da det er kulturlivet, tjener jeg meget mindre, end jeg ville gøre i en sammenlignelig ansvarsposition andetsteds. Bundlinjen er noget i retning af 450K om året, pension og bonus indregnet. Det er lige i omegnen af, hvad en gennemsnitlig gymnasielærer tjener, tror jeg nok. Topchefen i samme organisation tjener ikke ret meget mere - til gengæld arbejder vi rask væk 50-60 timer, aftener og weekender med. Men hvad fa'en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DarkRed

Har en bachelor i sprog og kommunikation og arbejder i en HR afdeling. Jeg tjener ca. 26.600 om måneden incl. pension.

Det er en rimelig løn, men sammenligner jeg mig med min mand som har samme længde uddannelse og også har et "kontorjob" så har han allerede overhalet mig lønmæssigt selvom vi startede på samme løn og jeg jeg startede ½ år før ham. Så hell yes, jeg vil gerne have mere i løn. I det mindste en jævn årlig stigning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites