Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cecelina

Hvad er dit job og hvad er din løn ?

Recommended Posts

deppe

handicaphjælper, har ca 24.000 før skat

Og så har jeg et job ved siden af, men jeg ved endnu ikke hvad jeg tjener i måneden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser
Hvad tjener en lokomotivfører så før skat ?

Det svinger meget, afhængig af vagterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser
Min mand:

Hvad er dit job? Leder salgs og marketings afdelingen i et transport firma

Er det det du gerne ville være ? Det tror jeg ikke det er.

Hvad får du i løn før skat? Han ligger paa ca 1.200.000 dkr. Bonus sidste aar var ca 550.000 dkr. Saa det var helt ok.

Er det det du havde håbet på ? Nej, det kan jeg vist sige med sikkerhed. Jeg tror godt han ville starte sit eget firma. Han har en masse gaa-paa-mod.

Nårhja, hvis det er med den på, så har min kones onkel sit eget firma, og er god for 10.000.000, så kom igen :-P

(Jeg mener bare, det var jo ikke din mand du skulle svare for, men dig selv. Kan dog godt forstå at du er stolt af din mands fine løn, og følte et behov for at hævde dig).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heysamaysa

jeg er lige blevet bevilliget flex-job i denne uge

så hvad jeg kommer til at tjene ved jeg ikke og heller ikke hvor jeg kommer til at arbejde.

men jeg vil gerne noget inden for landbrug, så jeg tror min løn kommer til at ligge på en 16.000 - 18.000 kr når alt falder på plads.

Det var ikke lige det jeg havde regnet med at skulle arbejde med. Er uddannet ergoterapeut men kunne ikke holde til jobbet - så jeg lavede lige et markant karriere skifte! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Skjult

Hvad er dit job? Jeg arbejder på et mediebureau (marketing)

Er det det du gerne ville være ? Ja NU er det

Hvad får du i løn før skat? ca 100.000 pr måned

Er det det du havde håbet på ? Nej som barn ville jeg være EDB programmør :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Credendo_vives
Konstabelelev, logistiktropperne, Transporter,

både ja og nej, jeg tager en udsendelse som Transporter og derefter mek i forsvaret, evt, tage en sergeant.

før skat, hmm, ca 17000 kan ikke siges mere præcist da det veksler lidt.

nej, vi er under betalte herinde, som konstabel får man en basisløn på 18000, plus lidt tillæg så omkring de 20-21000 får man set i lyset af at jeg skal ud i verdenen, og sikre den, og menneskers rettigheder, er det sgu skidt, på et halvt år / udsendelse får vi ca 180k så kan man godt sidde og sige damn det er meget, men vi er væk i 6 måneder, dvs groft set 6x30x24=43200 timers arbejde... så ca 4 kr i timen, selv små thailandske børn tjener bedre end os.

MEN når det er sagt så er det fedt herinde, og jeg mangler ikke noget, så klager ikke.

du har et 0 for meget så pøv med 41,66

vel ikke så dårligt for at sove og sidde på lokum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser
du har et 0 for meget så pøv med 41,66

vel ikke så dårligt for at sove og sidde på lokum

og gange 2, da han ikke betaler skat af det, så 83 kroner i timen. Ikke dårligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tinik

Jeg er marketingassistent i et tobaksfirma og tjener 29.000 kr/mdr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Hvad er dit job?

Jeg er blikkenslager (tag og facademontør)

Er det det du gerne ville være ?

Ja.

Læste videre for nogle år siden. Men har indset at det her job, er det jeg har det bedst med.

Hvad får du i løn før skat?

Ca. 24.000

Er det det du havde håbet på ?

Tja, jeg håbede vist ik' på så meget. Jeg var én af dem der ik' kunne bestemme mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
marienielsen88

xxx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites