Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cecelina

Hvad er dit job og hvad er din løn ?

Recommended Posts

cecelina

Ja ganske enkelt:)

Hvad er dit job?

Er det det du gerne ville være ?

Hvad får du i løn før skat?

Er det det du havde håbet på ?

:) :) :) :) :) :)

Jeg er desværre sygemeldt :trist:

Håber at få bevilliget et flex job:)

Lige nu får jeg 13.888kr:8:

Og nej det er bestemt meget lavere end hvad jeg håber snart at få igen;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rantzaus

Jeg er godt nok ikke færdig endnu, men arbejder da ved siden af.

Arbejder som Lærer på den kommunale ungdomsskole i faget Webdesign.

Hvad lønnen angår er det på timebasis, men med 303,86 i timen er det også godt betalt.

Når jeg først er færdiguddannet om 1 års tid som Ingeniør er lønnen ca 26-28000, som startløn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Jeg er systemudvikler (programmør) og tjener 33.900 om måneden. Det er ikke, hvad jeg burde få med min erfaring, men jeg er på fleksjob. Så stiger man altså ikke så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
casper.1990.05

Konstabelelev, logistiktropperne, Transporter,

både ja og nej, jeg tager en udsendelse som Transporter og derefter mek i forsvaret, evt, tage en sergeant.

før skat, hmm, ca 17000 kan ikke siges mere præcist da det veksler lidt.

nej, vi er under betalte herinde, som konstabel får man en basisløn på 18000, plus lidt tillæg så omkring de 20-21000 får man set i lyset af at jeg skal ud i verdenen, og sikre den, og menneskers rettigheder, er det sgu skidt, på et halvt år / udsendelse får vi ca 180k så kan man godt sidde og sige damn det er meget, men vi er væk i 6 måneder, dvs groft set 6x30x24=43200 timers arbejde... så ca 4 kr i timen, selv små thailandske børn tjener bedre end os.

MEN når det er sagt så er det fedt herinde, og jeg mangler ikke noget, så klager ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser