Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cecelina

Hvad er dit job og hvad er din løn ?

Recommended Posts

cecelina

Ja ganske enkelt:)

Hvad er dit job?

Er det det du gerne ville være ?

Hvad får du i løn før skat?

Er det det du havde håbet på ?

:) :) :) :) :) :)

Jeg er desværre sygemeldt :trist:

Håber at få bevilliget et flex job:)

Lige nu får jeg 13.888kr:8:

Og nej det er bestemt meget lavere end hvad jeg håber snart at få igen;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rantzaus

Jeg er godt nok ikke færdig endnu, men arbejder da ved siden af.

Arbejder som Lærer på den kommunale ungdomsskole i faget Webdesign.

Hvad lønnen angår er det på timebasis, men med 303,86 i timen er det også godt betalt.

Når jeg først er færdiguddannet om 1 års tid som Ingeniør er lønnen ca 26-28000, som startløn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Jeg er systemudvikler (programmør) og tjener 33.900 om måneden. Det er ikke, hvad jeg burde få med min erfaring, men jeg er på fleksjob. Så stiger man altså ikke så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
casper.1990.05

Konstabelelev, logistiktropperne, Transporter,

både ja og nej, jeg tager en udsendelse som Transporter og derefter mek i forsvaret, evt, tage en sergeant.

før skat, hmm, ca 17000 kan ikke siges mere præcist da det veksler lidt.

nej, vi er under betalte herinde, som konstabel får man en basisløn på 18000, plus lidt tillæg så omkring de 20-21000 får man set i lyset af at jeg skal ud i verdenen, og sikre den, og menneskers rettigheder, er det sgu skidt, på et halvt år / udsendelse får vi ca 180k så kan man godt sidde og sige damn det er meget, men vi er væk i 6 måneder, dvs groft set 6x30x24=43200 timers arbejde... så ca 4 kr i timen, selv små thailandske børn tjener bedre end os.

MEN når det er sagt så er det fedt herinde, og jeg mangler ikke noget, så klager ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mavser

Hvad er dit job?

Lokomotivfører hos DSB

Er det det du gerne ville være ?

Hvis du mener om det VAR det jeg gerne ville være, så nej, jeg havde regnet med at uddanne mig inden for IT, men skæbnen ville noget andet, og nu synes jeg bare det er det helt perfekte :)

Hvad får du i løn før skat?

For lidt, men det gør man vel altid.

Er det det du havde håbet på ?

Det er bedre end hvad jeg ville have fået som programmør, men arbejdstiderne er også pænt syge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tazoom

Mit job er i øjeblikket at være mor. Og ja det er verdens mest fantastiske job :lun:

Lønnen er smil, grin, lortebleer og 13-16.000 før skat, så vidt jeg husker.

Det er hvad jeg altid har drømt om at være og det kan heldigvis kombineres med et andet job efter barslen.

/Tazoom der heller må smutte i seng, fordi arbejdsdagen starter om 4-8 timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rantzaus
Lokomotivfører hos DSB

Hvis du mener om det VAR det jeg gerne ville være, så nej, jeg havde regnet med at uddanne mig inden for IT, men skæbnen ville noget andet, og nu synes jeg bare det er det helt perfekte :)

Det er bedre end hvad jeg ville have fået som programmør, men arbejdstiderne er også pænt syge :)

Fancy..

Min svigervar er togfører i DSB :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cecelina
Lokomotivfører hos DSB

Hvad tjener en lokomotivfører så før skat ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sus69Dk

Hvad er dit job? Jeg er interior designer (indretningsarkitekt)

Er det det du gerne ville være ? Der var flere ting der floej igennem hovedet paa mig, men jeg mener jeg har valgt rigtigt.

Hvad får du i løn før skat? Ikke nok, ca 240.000 dkr, burde ligge paa ca 350.000 dkr. Men jeg arbejder for jordens soedeste chef og det er meget vaerd.

Er det det du havde håbet på ? Ja, egentlig saa er det. :)

Min mand:

Hvad er dit job? Leder salgs og marketings afdelingen i et transport firma

Er det det du gerne ville være ? Det tror jeg ikke det er.

Hvad får du i løn før skat? Han ligger paa ca 1.200.000 dkr. Bonus sidste aar var ca 550.000 dkr. Saa det var helt ok.

Er det det du havde håbet på ? Nej, det kan jeg vist sige med sikkerhed. Jeg tror godt han ville starte sit eget firma. Han har en masse gaa-paa-mod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cocacola37

Er truckfører

Har ca. 28.000 kr i mdr før skat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites