La_Lunita

Pointguide til Vægtvogterne

Recommended Posts

twinkle
Hej bette Helgen ... :)

Jeg er fra dags dato ny her inde ogsaa saa jeg lige denne traad.

Jeg vil blive RIGTIGT glad hvis du ogsaa vil hjaelpe mig med at finde ud af hvor mange point det er jeg maa indtage i doegnet?

Hvis det er saadan jeg har forstaaet det korrekt?

Mig.. 34 aar, 65kg. 161cm, paa barsel, lidt bevaegelse (vil gerne tabe 12 -15 kg)

Haaber du kan hjaelpe mig og kan forstaa hvad det er jeg skriver med dobelt a og alt muligt *smiler*

Hej,

Jeg kan se, at dette er en MEGET gammel tråd (startet helt tilbage i 2009). Det tidligere Vægtvogterne - som nu kun hedder Weight Watchers - har siden januar 2012 kørt efter ProPoints programmet. Dvs. at materiale fra tidligere programmer ikke kan bruges længere, da points værdierne ikke passer.

Weight Watchers bruger ligeledes heller ikke længere bevægelse som indikator for, hvor mange ProPoints du skal indtage om dagen. Når jeg taster dine informationer (højde, vægt og alder) ind i min Weight Watchers calculator, skal du indtage 26 ProPoints om dagen og du har en fast ugebonus på 49.

Jeg mener, at der er en nyere tråd herinde om Weight Watchers. Hop evt. i den i stedet, da den er en del mere up to date :)

Her kan du læse mere om Weight Watchers og ProPoints programmet, finde hold nær dig mm.: Welcome to WeightWatchers.com

Her er linket til den nyeste Weight Watchers tråd: http://dindebat.dk/slankeforum/794743-weight-watchers.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
@79

Ok :) MANGE 1000 tak for hjælpen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linda2431
Skrevet (redigeret)

Slankepiller - https://thermacuts.com Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 16 kg.

Redigeret af Linda2431

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind