La_Lunita

Pointguide til Vægtvogterne

Recommended Posts

calleco
Begge må spise for 29 points dagligt, ifølge det nye program :)

Tak for hjælpen:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
calleco
Begge må spise for 29 points dagligt, ifølge det nye program :)

Vil du lave en beregning mere ?

38 år, 60 kg, 160 cm, stillesiddende arbejde, vil gerne ned på 50 kg (er spinkel bygget)

Hvor mange kalorier svarer et point til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette

38 år, 60 kg, 160 cm, stillesiddende arbejde, vil gerne ned på 50 kg (er spinkel bygget)

Også 29 point :)

Jeg ved desværre ikke hvor meget et point er i kalorier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shviid83

WW har taget patent på deres nye udregning, så det er kun hovederne bag WW der kender til udregningerne af points, så med mindre der er nogen der har knækket koden, så er det en hemlighed :)

Og så tror jeg heller ikke man helt præcis kan sige at x kcal = x points, for det er jo udregnet vha. protein, kulhydrat, fedt og fiber - men det ved jeg jo faktisk ikke med sikkerhed heller, for de forskellige ting indeholder jo et ca. antal kalorier, så måske!

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lone334

Åh hvad med mig:

34 år, 156 cm, 65 kg, vil gerne ned på 60 kg. Bevæger mig meget på arbejdet, og løber en del....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shviid83
http://dindebat.dk/slankeforum/259436-ww-point-formel.html

den har jeg selv brugt og den passer som sagt meget godt, det er så nok det gamle system den passer til. men hvis nogen bruger det.

Ja den passer ca, og ja det er til det gamle system!

På det nye system har man flere ting til rådighed, og tingene koster også mere!

(jeg fik uofficielt at vide at man kan ca. gange det gamle antal points med 1,5 - men det er meget upræcist, og bør ikke gøres (det sidste sagt af konsulenten!!))

Jeg har på computeren pointsbogen til det gamle system hvis der er nogle der er interesserede!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shviid83

øhhm...:blushing: har lige kigget det igennem, og jeg har faktisk også et regneark med udregning af points, og daglige points og meget andet unødvendigt, men når man nu elsker regneark er det meget uundværligt:fløjt::fløjt:

Så hvis nogle bruger det gamle system, så sig til, jeg kan spamme jeres mail med dokumenter:stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tulle72

Jeg vil da mægtig gerne have pointtabel og andet lækkert regneark spam, hvis tilbuddet stadig er gældende Ãœ

Skal du vide alder mv. ? Du får det her... 38 år, 61 kg. og 167 cm høj... vil gerne ligge på de 55-56 kg igen Ãœ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
@79

Hej bette Helgen ... :)

Jeg er fra dags dato ny her inde ogsaa saa jeg lige denne traad.

Jeg vil blive RIGTIGT glad hvis du ogsaa vil hjaelpe mig med at finde ud af hvor mange point det er jeg maa indtage i doegnet?

Hvis det er saadan jeg har forstaaet det korrekt?

Mig.. 34 aar, 65kg. 161cm, paa barsel, lidt bevaegelse (vil gerne tabe 12 -15 kg)

Haaber du kan hjaelpe mig og kan forstaa hvad det er jeg skriver med dobelt a og alt muligt *smiler*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind