La_Lunita

Pointguide til Vægtvogterne

Recommended Posts

bette
Jeg hiver lige en gammel tråd op, fremfor at starte en ny :)

Er der nogen der kender formlen til hvor mange point man må spise for?

Hvis det er det nye program, Medvind, du efterspørger, så vil jeg gerne regne det ud for dig, hvis du giver mig dine oplysninger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sweetness
Hvis det er det nye program, Medvind, du efterspørger, så vil jeg gerne regne det ud for dig, hvis du giver mig dine oplysninger :)

Hvorfor ikke bare oplyse mig om formlen, så jeg selv kan regne det ud? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydrk
Skrevet (redigeret)

"tak for hjælpen, det er pænt gjort du vil hjælpe mig "

ja det troede jeg svaret ville have været, men det var det så ikke...:tie:

Jeg kender ikke formlen, den er indbygget i lommeregneren.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sweetness

Jeg kender ikke formlen, den er indbygget i lommeregneren.

Er der nogen der har tisset på din sukkermad, siden ovenstående svar ikke kunne leveres uden det sure opstød skulle med? :rulle:

Jeg spørger pænt og afslutter enda med et venligt smil (smiley) og måske det kan tænkes jeg ikke ønsker at dele mine oplysninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydrk
Er der nogen der har tisset på din sukkermad, siden ovenstående svar ikke kunne leveres uden det sure opstød skulle med? :rulle:

Jeg spørger pænt og afslutter enda med et venligt smil (smiley) og måske det kan tænkes jeg ikke ønsker at dele mine oplysninger.

For mig lød det flabet.

Tror nu heller ikke der var ment at du skulle dele oplysningerne med hele debatten, men i en pb.

Hvis du går til møde, skal du også dele oplysningerne, ellers kan de i sagens natur ikke regne det ud, ganske som herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sweetness
For mig lød det flabet.

Tror nu heller ikke der var ment at du skulle dele oplysningerne med hele debatten, men i en pb.

Hvis du går til møde, skal du også dele oplysningerne, ellers kan de i sagens natur ikke regne det ud, ganske som herinde.

Det var på ingen måde flabet, det var et simpelt, venligt spørgsmål.

Jamen hvis jeg nu slet ikke vil dele mine oplysninger med nogen, må jeg så ikke gerne slippe? Også selvom det betyder jeg ikke får at vide hvor mange point jeg må bruge. Det er jo så bare mit "tab".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydrk
Det var på ingen måde flabet, det var et simpelt, venligt spørgsmål.

Jamen hvis jeg nu slet ikke vil dele mine oplysninger med nogen, må jeg så ikke gerne slippe? Også selvom det betyder jeg ikke får at vide hvor mange point jeg må bruge. Det er jo så bare mit "tab".

:forvirret

jo jo da, jeg da hverken kan eller vil tvinge dig til noget, personligt er jeg da ret lige glad med både hvad du vejer, og om du vil dele eller ej.

Hvor mange point du skal/må bruge kommer jo an på mange ting. Om du er mand/kvinde, din alder, din vægt, højde, hvor meget du bevæger dig (på arbejde osv. -altså ikke direket motion) og så selvfølgelig om du vil holde din vægt eller om du vil tabe dig, derfor er ingen formel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
calleco

Jeg har to veninder, der gerne vil benytte sig af dit tilbud om udregning af point.

A; 37 år, 60 kg , 165 cm, lidt bevægelse (Vil gerne tabe 5 kg)

B; 38 år, 65 kg, 168 cm, lidt bevægelse (vil gerne tabe 7 kg)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette

Fordi jeg ikke har nogen formel, men i stedet en lommeregner hvor jeg kunne regne det ud for dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette
Jeg har to veninder, der gerne vil benytte sig af dit tilbud om udregning af point.

A; 37 år, 60 kg , 165 cm, lidt bevægelse (Vil gerne tabe 5 kg)

B; 38 år, 65 kg, 168 cm, lidt bevægelse (vil gerne tabe 7 kg)

Begge må spise for 29 points dagligt, ifølge det nye program :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind