Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Mizty23

:(

Recommended Posts

Mizty23

Jeg tænker tit på, om der er en mening med det hele? Kan der være en mening med, at nogle af os skal kæmpe så meget? Kæmpe så meget for at få det, som egentlig er det mest naturlige i verden, nemlig et barn.

Jeg tror på det… Tror der en mening med det nu. Ellers gør det simpelthen for ondt!

Jeg er nu sikker på, at os som kæmper er de udvalgte. Andre kunne ikke have klaret det…

Vi skal kæmpe for at vise resten af verden, hvilket mirakel det i virkeligheden er, når et barn bliver til.

Hvis det var lige nemt for alle, ville verden glemme miraklet…

Jeg ved, jeg aldrig vil glemme det. For mig vil det altid være det største mirakel, et mirakel jeg kun kan håbe på, en dag selv at opleve.

Nogle af os når det desværre aldrig, men de fleste af os gør…

Åh, jeg håber sådan, jeg bliver en af dem…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tina_1000

Kender alt for godt følelsen! :(

Vi må bare sørge for at holde humøret oppe - selvom det er så svært, når man står med den ene negative test efter den anden... :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mariapigen1985

:ae:

jeg kan godt nikke genkendende til det du skriver...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jambakylling

TIlslutter mig også her og hvor er det dog frustrende at se og hører om alle dem der bare vupti bliver gravide, begynder at få sværre og sværre ved at glæde mig på deres vegne, når jeg hver gang tænker øv det burde være OS :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bjanka-Martin

Jeg må også melde mig her, for kender også udemærket godt følelsen.

Følelsen af total afmagt når man se folk med 2-3 små børn, helt unge piger med stor mave eller barnevogn og så (undskyld mit sprog) de total uduelige forældre der bare "spytter" babyer ud og så er der alle os herinde som bare ønsker os en ting i livet og det er at holde vores egen lille "sputnik" i armene og det er så indtil videre endt med at blive vores livs største kamp...........

Jeg glæder mig altid på andres vegne når de fortæller mig de er gravid, for jeg tænker det samme som trådstarter, der må være en grund til at jeg skal gå det her igennem og det må være fordi jeg på det punkt er stærkere end mange andre.

Jeg tænker så sådan helt normalt, jeg har MS og jeg har altid tænkt at der må være en mening med at netop jeg og ikke nogle andre jeg kender har fået det, det må jo være fordi jeg nemmere kan leve med det.

Alle os herinde, må bare blive ved med finde alt det positive i det og tænke store tanker om os selv, for jeg er helt overbevist om at vi skal alle nok få vores ønske opfyldt, er sikker på det også er meningen med vores kamp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kong_bertram

Hmmm, kender det også alt for godt...

Men med gynækologens optimisme om, at det helt sikkert snart skal lykkes, er jeg også fuld af optimisme..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.