Jump to content
Velkommen til DinDebat
youmeuz

Teenage børn i sengen

Skal så store børn være i sengen?  

104 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Haras1983

Jeg har ikke svaret på afstemningen.

Et eller andet sted finder jeg det beundringsværdigt at din kærestes teenbørn ønsker at putte hos far om morgenen, det kender jeg skisme ingen andre teens der vil ønske. Det tyder på en tæt kontakt mellem dem som jeg ser som værende positiv.

Jeg kan da også se det hyggelige i det fra din kærestes side.... Til en hvis grænse dog. 20 år... Så vil jeg sige man er desideret et voksent menneske, man er myndig og børn i og for sig kunne klarer sig selv... Der synes det er sært.

16 og 12 år er egentlig okay for mig hvis det bare drejer sig om et par minutter med morgenkram osv. Jeg vil dog til hver en tid mene de er så store at det at banke på burde falde dem naturligt også. Så unge og naive er de vel heller ikke.

Jeg kan godt forstå du som bonusmor finder det ubehageligt.

Selv var tøsen her 6 da jeg kom ind i huset, i starten fandt jeg det også yderst ubehageligt når hun kravlede hen over mig om morgenen... Jeg følte mig lidt pervers på en klam måde. Men som mit forhold til hende blev tættere blev det faktisk meget naturligt for mig.

Jeg synes ligesom en tidligere også har skrevet at i må finde et kompromis... Dog synes jeg heller ikke du skal jages ud af sengen hver søndag fordi børnene vil være der, du må vel også have dine sov-længe-dage. Men at banke på og ren faktisk give dem et passende svar, er det okay med dig kan de komme ind (Hvis du alligevel har tænkt dig at stå op f.eks.) Men hvis du ikke føler for det må de respektere det... De kunne jo evt. mødes i en anden seng... Altså en af børnenes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
borkpigen

griner jeg er 27år og kommer jeg en dag hjem til mor og far og de sover tja så putter jeg mig ind til min mor og så ligger vi og morgen vågner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
borkpigen

ja jeg synes det er dejligt for en kort stund at værer "barn " igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wenja

Næ, jeg syntes ikke det er mærkeligt.. Bare hyggeligt..

Og så igen.. Når I ikke har noget tøj på bliver det måske alligevel en tand for tæt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jensen_woman
En aften efter et skøn bad, lå jeg inde i sengen og TROEDE at teenageren var gået i seng. Jeg lå og så en film, mens min mand var i bad....og jeg lå altså og dampede lidt af efter det varme bad, ovenpå dynen.

"Hej moar! Har du en tyver jeg.....ehmm....øøøh :o...må *fnis* låne....?!"

Og jeg lå bare og kiggede på ham, også begyndte jeg bare at grine og han grinte også, for ja, hvad pokker gør man lige når man ser moars store ladeport til fri skue :tie: Og han gik hurtigt efter at ha´ fået svaret: "vent lige til i morgen med den tyver, okay??!"

"jaaaa ja....!" hørte jeg ham råbe et andet sted fra i huset :lol:

Så den teenager kommer ikke brasende længere, uden at huske at banke på. Og han vil ALDRIG putte sig hos mig eller min mand....never ever! Jo, men så skal han ligger der helt alene.

Det er vel ikke så unormalt at se sin egen mor eller far på vej til eller fra bad, uden tøj på ,eller ved omklædning/påklædning, når man nu bor i samme hus?:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ShamanyPurple
Det er vel ikke så unormalt at se sin egen mor eller far på vej til eller fra bad, uden tøj på ,eller ved omklædning/påklædning, når man nu bor i samme hus?:gruble:

Vores hus er 260 kvm, vi bor i hver vores afdeling (bare for at få det til at lyde MEGA-stort :-D ), og jeg er lidt sky/genert, og har altid været det :genert:

Men jo, jeg kan da godt rende rundt nøgen, men jeg gør det faktisk aldrig :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louiseap
:rulle: Nu tør jeg jo ikke skrive at jeg sover både med kæresten, 2 teens og exmanden + hund

:D

:8: :8: what!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Laura

Hvis man nu skulle se den omvendt, så kunne man måske godt mene, at det var lidt mystisk, at TS valgte at sove uden tøj, når hun nu vidste, at børnene godt kunne lide at komme ind til deres far om morgenen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rustfri

Nej tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Kunne løsningen ikke bare være at sove med nattøj hver anden weekend?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...