Jump to content
Velkommen til DinDebat
youmeuz

Teenage børn i sengen

Skal så store børn være i sengen?  

104 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

youmeuz

Jeg har fundet en sød kærste, som jeg holder meget af, der er desværre en del ting vi ikke er enige om. Og et af de helt store spørgsmål er om teenage børnene skal være i vores seng. Vi har begge 3 børn fra tidligere forhold. Mine børn holdt op med at sove hos os da de startede i skolen. Men han har 3 børn på 20, 16 og 12 år, de 2 ældste er piger og den yngste er en dreng, og de vil stadig gerne vil sove hos ham. De 2 yngste vil også gerne være der når jeg er der, ellers kommer de ind i seng om morgenen. De syntes det er så hyggeligt, men det genere mig da vi altid sover uden tøj. Jeg mener jo det var bedre at tage den hyggesnak ved et fælles morgenbord, istedet for at komme dryssende og tage mad når man er sulten eller gider. Han mener jeg er helt galt på den, at alle andre har deres børn i sengen, men jeg kender ingen der har så store børn i sengen. Og hvis man ikke er holdt når man er blevet 20 år, hvornår stopper det så? og hvor længe skal de andre have lov? Skriv venligs jeres mening, så jeg kan få en ide om hvem af os der er galt på den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueButton

Altså, I sover to voksne og 3 teenagere i én seng - nøgne?

:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

Hej troll :wave:;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi

:rulle: Nu tør jeg jo ikke skrive at jeg sover både med kæresten, 2 teens og exmanden + hund

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
youmeuz

Nej det er os der sover uden tøj. Og vi ved jo ikke når børnene kommer. De har tøj på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ll1981

Hvis jeg sover hos mine forældre, så kommer jeg da tit lige ind og sidder i fodenden to minutter om morgenen :genert:

Men vi har allesammen tøj på, og det er godt nok mange år siden jeg sidst har sovet i midten!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig

:lol:

Lige min tanke!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ShamanyPurple

En aften efter et skøn bad, lå jeg inde i sengen og TROEDE at teenageren var gået i seng. Jeg lå og så en film, mens min mand var i bad....og jeg lå altså og dampede lidt af efter det varme bad, ovenpå dynen.

"Hej moar! Har du en tyver jeg.....ehmm....øøøh :o...må *fnis* låne....?!"

Og jeg lå bare og kiggede på ham, også begyndte jeg bare at grine og han grinte også, for ja, hvad pokker gør man lige når man ser moars store ladeport til fri skue :tie: Og han gik hurtigt efter at ha´ fået svaret: "vent lige til i morgen med den tyver, okay??!"

"jaaaa ja....!" hørte jeg ham råbe et andet sted fra i huset :lol:

Så den teenager kommer ikke brasende længere, uden at huske at banke på. Og han vil ALDRIG putte sig hos mig eller min mand....never ever! Jo, men så skal han ligger der helt alene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jha1401

nej. så store børn har ikke noget at gøre i sengen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CKuber
Hej troll

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...