Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Frk.G

anbefal et weekendophold/ lækkert hotel til kæresteweekend

Recommended Posts

Frk.G

:engel:

Jeg har tidligere købt weekendophold til min kæreste og mig selv, når vi lige har trængt til at være "kærester". Nogle gang har vi været rigtig heldige, andre gange ikke.

Nu vil jeg invitere til vinterferien, men hvor?

Hvor har I fået god service, boet på pæne. lækre hoteller og fået god mad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pm53

Vi har lige bestilt 3 overnatninger på et Comwell hotel.

Vi får to gange 3 retters meny og 2 gange morgebuffet og 1 dobbeltværelse for 995,00 pr næse.

Jeg kan af gode grunde ikke sige noget om kvaliteten endnu, da vi først skal afsted midt i februar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skjult

Låsby Kro ved Silkeborg

htt://www.laasby-kro.dk/microsite/1.php?show=28

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zilkejetz

I December var vi på forlænget Weekend på Benniksgård Hotel,det er ca.5-6 km.fra Gråsten.på vej mod Kruså.

Det var en oplevelse både indkvartering og madmæssigt,der blev Bla.lavet mad i krostuen over åben pejs. Og der bliver KRÆSET for gæsterne. Det er ikke sidste gang vi kommer der,selv om vi kommer fra midt Sjælland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.G

okay, tak for det, det lyder indtil videre godt.

Har I nogle erfaringer fra Fyn eller KHB?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nulputte1980

Jeg vil anbefale Tyrstrup kro, der har de spa på værelserne og de der gourmetophold til ca 1000 kr pr næse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Diana524

Nu skriver du godt nok i Danmark, men hvis i liiige smutter lidt længere sydpå over grænsen til Tyskland er der fantastisk mange muligheder, vi har været på flere forlængede weekender dernede, hvor vi har boet på "slotte", fået gourmetmad og nydt wellness behandlinger om dagen.:love:

Dejligt - det burde faktisk være lovpligtigt med sådan et ophold en gang om året:D

FDM plejer at have nogle gode tilbud og Iderejser har vi været med flere gange med stor succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.G

Tak for jeres input.

Har siddet og luret lidt efter spaophold og på nettet læst om Comwell i Kolding.

Nogle der har erfaring derfra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.