Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Lisa-Johansen

uenighed vedr. hvem som skal afholde konfirmation

Recommended Posts

Lisa-Johansen
Når jeg læser din anden tråd, hvor du fremstår som en meget kontrollerende manipulator, så ville jeg skisme også være ret nervøs med dig som pap-mor til mit barn !

Og stadig i forhold til den anden tråd, så ville jeg mene du burde træde et skridt baglæns og ikke være så fremtrædende, men overlade det til pigens far og MOR, at rede trådende ud.

p.s. en tråd som du ret pludselig sletter --- fordi ALLE var uenige med dig .... måske ?!?!?!?

Og lige en ting til. Hvis du havde læst begge mine indlæg grundig handler disse indlæg ikke om hjælp til mig men hjælp til løsninger til pigen så hun kunne finde hendes mor igen samt til min mand som også skal finde hans mor igen. Hvis jeg var en kontrollerende manipulator ville jeg jo ikke lave disse indlæg....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missepiv
Når jeg læser din anden tråd, hvor du fremstår som en meget kontrollerende manipulator så ville jeg skisme også være ret nervøs med dig som pap-mor til mit barn !

Og stadig i forhold til den anden tråd, så ville jeg mene du burde træde et skridt baglæns og ikke være så fremtrædende, men overlade det til pigens far og MOR, at rede trådende ud.

p.s. en tråd som du ret pludselig sletter --- fordi ALLE var uenige med dig .... måske ?!?!?!?

Hvorfor er du så fjendtlig ? i dine udtalelser? kender du TS og bare ikke kan lide hende eller hvad.

Hun har jo netop valgt Pigen/moderen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kirk.gitte

Karen69, har fulgt begge debatter, og må desværre sige til dig, at jeg ikke bryder mig om den måde du skriver til ts på.

Jeg syntes, at du skulle læse dine indlæg et par gange, inden du sender dem.

Man behøver ikke være enig med alle, men hvis ikke man kan kommunikerer på en ordentlig måde, så lad være med at kommenterer tingene.

En ting er at være uenig, en anden er at skrive nedladende og fordømmende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missepiv

Hun vender aldrig tilbage og kommer med noget respons på hendes opkast

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kirk.gitte

Til ts

Lyder som en god løsning, og støt endelig pigen, i også at se sin mor. (fra en der selv har oplevet, sine forældre blive skilt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lisa-Johansen
Til ts

Lyder som en god løsning, og støt endelig pigen, i også at se sin mor. (fra en der selv har oplevet, sine forældre blive skilt)

Tak skal du have. Jeg vil gøre alt for at få pigen til at tage hjem til hendes mor igen for det er utroligt vigtigt at have både sin mor og far også selv om at de er skilt synes jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Tak skal du have. Jeg vil gøre alt for at få pigen til at tage hjem til hendes mor igen for det er utroligt vigtigt at have både sin mor og far også selv om at de er skilt synes jeg

Det er måske nok lige en sag du burde blande dig udenom.

Om du kan lide det eller ej, så er der rimelig få skilsmissebørn, som tager det specielt positivt at deres forældres nye partner blander sig i den slags.

Uanset hvor god mening det er gjort i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kirk.gitte

Har også oplevet, en anden meget tæt på mig, stå som et barn, i forhold hvor forældren blev skilt. Her sagde vi, at hun nok skulle komme til at snakke med både sin far og mor igen, på en ordentlig måde. Dette er også sket, og hun var glad, for opbakningen. Så TS, støt pigen, så godt som du kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lisa-Johansen
Det er måske nok lige en sag du burde blande dig udenom.

Om du kan lide det eller ej, så er der rimelig få skilsmissebørn, som tager det specielt positivt at deres forældres nye partner blander sig i den slags.

Uanset hvor god mening det er gjort i.

Så har jeg en af de få skilsmissebørn som kan ønsker at den nye partner blander sig( både papfar og papmor), Hun beder mig om at hjælpe hende. Hun kommer til mig og snakker om alt hvad hun lige går og tænker på.

Hvis jeg bare ville lade være med at prøve at få pigen hjem på besøg ved hendes mor ville jeg jo være ligeglad med pigen eller være ego. Pigen har jo brug for hendes mor. Og da pigen lytter og bruger mig meget er det da min pligt at prøve at få hende til at snakke og give hendes mor en plads i hendes liv.

Eller hvad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kastello1974

Jeg synes du lyder til at være en rigtig god papmor :gogo:

Det var en super go løsning i fik men hensyn til tøjet og hvem der skulle med pigen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...