Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Chosie

Pillerne mod klamydia - opkast ??

Recommended Posts

Chosie

Dobbelt postet..

Jeg hører mig lige ad her først..

Sagen er den, at jeg i sidste uge tog de to piller man for mod klamydia, men desværre kastede jeg op en time efter.. -undskyld detaljerne : der var ingen hele piller med op, og det var næsten ren mavesyre jeg kastede op..

Har pillerne nået at gå i blodet eller ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GIBben

Jeg ville tage dem igen.

Dog er du ikke i tvivl om hvorvidt de virker.

De krummer maven helt sammen og gør ret ondt (i alt fald på mig)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chosie
Jeg kunne intet mærke da jeg tog min kur.. Tror det er meget forskelligt fra person til person om man oplever nogle bivirkninger..

Okay må lige ringe og snakke med lægen..

Har fået dem før.. og mærkede intet til dem der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chosie
Men er næsten 100 på at du skal have en kur igen.. sure penge men better safe than sorry

Jah der er ik andet for.. men så skal kæresten nok os på en kur igen..:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zapp

Jeg har taget kuren to gange, første gang var der ingenting, anden gang gik dte praæcis ligesom med dig; inden for en time var jeg ude og kaste op.

Jeg ringede dog til lægen med det samme og spurgte hvordan jeg skulle forholde mig, og hun udskrev straks en ny recept til mig så jeg kunne få kuren igen.

Desuden påpegede hun, at det nok var godt at have noget mad i maven når man tog pillerne.

Så på den igen TS! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tikie39
Okay må lige ringe og snakke med lægen..

Har fået dem før.. og mærkede intet til dem der..

Fået dem før??..Betyder det,at man ikke kan nøjes med en kur?..Kan klamydia bryde ud igen?..Eller er det usikker sex,der er skylden?

Jeg spørger ikke negativt,men fordi jeg ikke ved det..

Jeg har en veninde,der er blevet ringet op af en ex..Han har klamydia,men jeg kan ikke få hende til,at gå til læge..

Jeg må nok indrømme,at det pisser mig af....Man er da ansvarlig for,ikke at smitte andre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chosie
Fået dem før??..Betyder det,at man ikke kan nøjes med en kur?..Kan klamydia bryde ud igen?..Eller er det usikker sex,der er skylden?

Jeg spørger ikke negativt,men fordi jeg ikke ved det..

Jeg har en veninde,der er blevet ringet op af en ex..Han har klamydia,men jeg kan ikke få hende til,at gå til læge..

Jeg må nok indrømme,at det pisser mig af....Man er da ansvarlig for,ikke at smitte andre...

Hun kan evt bare ringe til lægen og sige at hendes eks har klamydia og hun har haft ubeskyttet sex med ham.. så kan det være lægen bare udskriver en recept, det gjorde min kærestes læge..

men til dit første spørgsmål..

Jeg blev testet positiv i februar/marts sidste år og var da på en kur.. og så er jeg blevet testet i startet af december sidste år, som igen var positiv.. og det er min egen fejl.. er en skovl til at huske kondomet..:( men nu har jeg fast partner på, og da vi også havde haft ubeskyttet sex skulle han også gennem en kur..

Håber det var til at forstå..?? :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chosie
Jeg har taget kuren to gange, første gang var der ingenting, anden gang gik dte praæcis ligesom med dig; inden for en time var jeg ude og kaste op.

Jeg ringede dog til lægen med det samme og spurgte hvordan jeg skulle forholde mig, og hun udskrev straks en ny recept til mig så jeg kunne få kuren igen.

Desuden påpegede hun, at det nok var godt at have noget mad i maven når man tog pillerne.

Så på den igen TS! ;)

Har snakket med sekretæren idag, og hun mente også vi begge skulle på en ny kur.. men deres data system var gået ned, så jeg skulle henvende mig imorgen igen.. så smutter lige der op i frokostpausen (min læge ligger over for mit arbejde) og får en recept på 2 x klamydia piller - øv øv hvor lyder det trist.. :( Slut med ubeskyttet sex med "fremmede" hos mig - men er heldigvis også med fast partner nu.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tikie39
Hun kan evt bare ringe til lægen og sige at hendes eks har klamydia og hun har haft ubeskyttet sex med ham.. så kan det være lægen bare udskriver en recept, det gjorde min kærestes læge..

men til dit første spørgsmål..

Jeg blev testet positiv i februar/marts sidste år og var da på en kur.. og så er jeg blevet testet i startet af december sidste år, som igen var positiv.. og det er min egen fejl.. er en skovl til at huske kondomet..:( men nu har jeg fast partner på, og da vi også havde haft ubeskyttet sex skulle han også gennem en kur..

Håber det var til at forstå..?? :blush:

Mange tak for svaret...Og det var bestemt til,at forstå:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.