Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Ydrk

Konfirmation, hmm computertema ?

Recommended Posts

Ydrk

Musemåtter til alle, var der ikke problemer med at have det hele på bordet så ? altså tænker på alle de glas og grej der også skal være der ?

Sjovt nok har jeg faktisk gået og tænkt på sorte duge i dag, kombineret med turkis, glas, sølv bla bla hjernen kværner rundt :stoned:

Men tænker videre , tak igen til alle, ideer modtages stadig meget gerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
musse.jensen

altså Ydrk - min søn lyder fuldstændig ligesom din ang. interesser og han skal også konfirmeres her til maj.

Computer tema - hvorfor kom jeg ikke selv på det????

Så er det jo dejligt at i findes herinde og kommer med alle de gode ideer.

Jeg hapser altså noget herfra, der er virkleig kommet nogle gode ideer.

Musse - som forsat lytter med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kastello1974

Min søn havde selv valgt et meget enkelt bord..

og han havde fra valgt bordkort..:)

Lysne står på et spejl med grå sten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi

Hvis jeg skulle dække bord med sådan et teme, skulle alle servietter og lys være koksgrå. Lysene skulle være bloklys og stå på en tom cd. Jeg ville ikke sætte store buketter på borden, men tynde vaser med en enkelt hvid gerbera (eller hvordan det nu staves)

Som bordkort synes ideen med musen er rigtig god, jeg ville dog klippe ledningen af, i tilfælde af sådan, for ikke at det ser alt for rodet ud. Måske "drysse" lidt taster tilfældigt på bordet, rund omkring blomsterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
POCKETKITTEN

Man kan eventuelt bruge computertaster fra genbrugstastaturer - eller bare hjemmelavede i karton til bordkort.

Det kræver selvfølgelig, gæsterne ikke har for lange navne. :genert:

Eller Pacman bordkort? Har lige forsøgt mig med nogle eksempler.

post-64201-13939930763212_thumb.jpg

post-64201-13939930763408_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
POCKETKITTEN

Retro-Mariorør blomsterholdere eller sådan noget. Jeg er ikke så fantasifuld.

post-64201-13939930766628_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
finebines

Jeg blander mig lige !!

Jeg skal nemlig også holde drenge konfirmation, og min søn har helt overladt det med bordpynt til mig. Han havde et eneste krav..det må ikke blive for tøset.

Jeg fandt en masse flade sten på stranden, det bliver bordkort med sort tush navn på. Desuden køber jeg ubleget lagenlærred som duge, da jeg har lidt dårlig erfaring med de der velourduge (synes alle får fnug på tøjet). Jeg har lånt en masse glas flasker i 2 størelser, hvori der kan komme en enkelt blomst i. Jeg fik også en ide den anden dag..tomme dåser (fx flåede tomater) papiret tages af og der bindes fx jutegarn omkring et par gange, de vil være søde med lavendel eller perlehyasinth i. Og så køber jeg nok nogle store bloklys i farver som matcher sten,ubleget lagen, metaldåser og evt lavendel/hyasinth...men hvilke farver vil mon være gode???

Servietterne bliver rullet og lagt på tallerkenen, med et mavebælte klippet i papir. Papiret vil være kollager lavet inde på picasa, med masser af fotos af sønnen, således at der bliver i massevis af små ca. 1 gange 1 cm fotos. Så kan man klippe tynde baner af fotostrimler ud...giver dette mening???

Invitationerne skal jeg igang med at rode lidt med i weekenden....skal det være med fotos???...eller enkle...eller???...

nå..det var lidt fra mig:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea41
Skal du have lavet sang vil jeg gerne lave den ganske gratis, hvis du sender noget materiale til den. Jeg har lavet flere sange, kun på hobby niveau, men de har altid har bragt glæde og folk har kunnet synge dem :-P

Må jeg benytte mig af det også?Har en søn der skal konfirmers den 21, maj 2009. Jeg vil gerne betale for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...