Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Ydrk

Konfirmation, hmm computertema ?

Recommended Posts

Ydrk

Keep it coming !

Det er bare dejligt med alle de gode ideer, når nu jeg ikke selv kan få dem !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss-Lena

Skal det være computer tema?

Det er jo sådan ret "set før". Ikke at det er en skidt ting, men man kunne måske finde på noget andet sjovt eller pænt.

Det kunne jo bare være en farve eller 2 farver (fx sportsklubben eller sort og turkis eller...) uden egentlig at tænke på pynt.

Går lige i tænkeboks og finder på mere. Men hvad er konfirmandens interesser. Er der et specielt spil, en sport eller musikgruppe eller???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydrk

Hans største interesse er computeren ;)

Dernæste lidt dj-sådan på hyggestadiet, men med masser af lys og røg, det er det vigtigste ;-)

Han spiller WOW, og counterstrike, musikken er sådan allround.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss-Lena

Ja, med de spil vil det nok ikke være så hyggeligt med nogle af figurerne på bordet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss-Lena

Du kunne købe en masse fine små rammer i fx en genbrugsbutik eller IKEA og stille dem rundt omkring på bordet med billeder af konfirmanden - gerne som baby eller noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea41

Nej hvor er der mange gode idér herinde. jeg har en computer nørd der skal konfirfermes her til foråret og en computer nørd der bliver 50 år til marts. Der er virkelige mange idé jeg vil "stjæle" ;) Håber det er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss-Lena

Cool...

Lad mig gætte: Er du en fan? eller hvad sådan nu hedder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creative75

Skal du have lavet sang vil jeg gerne lave den ganske gratis, hvis du sender noget materiale til den. Jeg har lavet flere sange, kun på hobby niveau, men de har altid har bragt glæde og folk har kunnet synge dem :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Faxe

JEg lavede selv bordkort og tilbehør til "min søn´s" konfirmation. Vi lavede små skærme i pap - hvorpå vi havde klistret navne på som skærme....vi havde en lakrids/jordbær/karamel snørre ned til en chokolade/skum mus(ja som mus:deer:), så havde vi lavet mussemåtter til alle:genert:

Det var papstykker hvor musen kunne stå på - der havde vi lamineret forskellige billeder på alle - for forskellige dage i drengens liv.

Jeg haved lavet store skærme med computer-skrift med menu´en på. og en sangskjuler som en pc:genert:

Han havde valgt sorte velourduge med limegrønt, gråt og sort pynt:gogo: det var super flot - vi havde købt en blomst(stilk) husker ikke hvad den hed. Men vi skar et skråt snit og satte den i vand med grøn frugtfarve - så bladene var sådan både grønne og hvide som pynten:genert:

SÅ var der grønne, grå og lime lys på en metal plade på bordene og det var vist det:genert::gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydrk
Skal du have lavet sang vil jeg gerne lave den ganske gratis, hvis du sender noget materiale til den. Jeg har lavet flere sange, kun på hobby niveau, men de har altid har bragt glæde og folk har kunnet synge dem :-P

Åh :love: Det vil jeg helt sikkert meget gerne tage imod !

Skal lige få gang i hans far også, så vi hver især kan bidrage, tusind tak ! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...