Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Vi venter på storken.....Vol. VI

Recommended Posts

tvilling431

Hende,,, jeg kan også se skyggen:ivrig: Så der er ingen tvivl.....2 streger ER 2 streger........

:klap::banan: TILLYKKE DU SKAL VÆRE MOR:klap: :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvilling431

Nu har jeg KRÆVET at vi får os en snak herhjemme omkring det her babyprojekt!! For man bliver sku ikke gravid når han pludselig vil bruge kondom og "Roskildemetoden":gruble: "Stak" til han igår og dr jokede han bare med det:rulle: Jeg vil rigtig gerne have et barn mere nu, så jeg vil have n afklaring - for jeg gider ikke gå og spekulere på det mere! Det var jo ham som sagde NU og pludselig trækker han lidt i land

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Raindrops
Så vidt jeg ved, så spiller det ikke nogen rolle, om man kun har en æggestok. Den overtager simpelthen den andens arbejde, således at du har (burde have) ÆL hver måned.

Ja, det er også min teori og det jeg fik at vide på hospitalet. Men han er vel ikke læge for ingenting, så nu tager jeg ÆL teste og ser hvem der har ret :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sandie
Jeg tester Nytårsaftensdag :)

Er det d. 31 eller 1 :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hendeselv
Hende,,, jeg kan også se skyggen:ivrig: Så der er ingen tvivl.....2 streger ER 2 streger........

:klap::banan: TILLYKKE DU SKAL VÆRE MOR:klap: :banan:

Altså det er mægtigt sødt at skrive tillykke og såen - men jeg syns bare det er ret tidligt... er jo ikk sikkert endnu... Altså vil bare sige at dér er ingen tvivl om at stregen er der - den er også blevet tydligere efter billedet er taget... men men - det er en Nettotest - og jeg har altså mega dårlig erfaring med dem... Dog kan jeg også lige tilføje, at selv jeg før har testet falskt positivt med Nettoteste - så har de godt nok aldig være så tydlige som den fra idag er det.....:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hendeselv

Min føøøøs'da :lol::rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CAVS

Det er den 31. :-P

Den 1. hedder Nytårsdag. Ligesom Juleaftensdag den 24. og Juledag den 25.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CAVS
Nu har jeg KRÆVET at vi får os en snak herhjemme omkring det her babyprojekt!! For man bliver sku ikke gravid når han pludselig vil bruge kondom og "Roskildemetoden":gruble: "Stak" til han igår og dr jokede han bare med det:rulle: Jeg vil rigtig gerne have et barn mere nu, så jeg vil have n afklaring - for jeg gider ikke gå og spekulere på det mere! Det var jo ham som sagde NU og pludselig trækker han lidt i land

Det er da strengt gjort af ham! Her har min mand været klar længe, mens jeg har været lidt nervøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sandie
Min føøøøs'da :lol::rulle:

:ae::-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sandie
Det er den 31. :-P

Den 1. hedder Nytårsdag. Ligesom Juleaftensdag den 24. og Juledag den 25.

Super, så er du sat på :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...