Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Vi venter på storken.....Vol. VI

Recommended Posts

Berri
Flotte stjerner :lol:

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EverMark
Flotte stjerner :lol:

så er der stjerner for forsiden :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hendeselv
Undskyld, blev bare så glad, men jeg kan sagtens se stregen, syns ikke den er så svag at jeg ville kalde det en skygge :blush:

:kys: du er tilgivet... jeg ved sq ikk hva jeg skal tro - har det som om jeg har ÆL - i højre æggestok, sådan nogle smerter som kommer og går... Har godt nok også ømme bryster - men det jeg har jo også når jeg har ÆL og op til mens... tjaaa, så jeg må vel bare væbne mig med tålmodighedsom slet ikk er min stærke side når det drejer sig om g-tests...:tie: ved sq heller ikk hvorfor jeg testede så tidligt - eller jo det ved jeg godt :stoned: ... selvfølgelig jeg har nogle symptomer som ligner dem jeg har oplevet ved tidl. graviditeter... men desværre har jeg altid de symptomer op til mens - så de er ikk engang nogen særlig god garanti.... Aiii jeg rabler vist - damn der er længe til i morgen tidlig - hvor jeg selvfølgelig tester igen....nøøøj hvor jeg håber.....:blushing::genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunapigenOdense
:kys: du er tilgivet... jeg ved sq ikk hva jeg skal tro - har det som om jeg har ÆL - i højre æggestok, sådan nogle smerter som kommer og går... Har godt nok også ømme bryster - men det jeg har jo også når jeg har ÆL og op til mens... tjaaa, så jeg må vel bare væbne mig med tålmodighedsom slet ikk er min stærke side når det drejer sig om g-tests...:tie: ved sq heller ikk hvorfor jeg testede så tidligt - eller jo det ved jeg godt :stoned: ... selvfølgelig jeg har nogle symptomer som ligner dem jeg har oplevet ved tidl. graviditeter... men desværre har jeg altid de symptomer op til mens - så de er ikk engang nogen særlig god garanti.... Aiii jeg rabler vist - damn der er længe til i morgen tidlig - hvor jeg selvfølgelig tester igen....nøøøj hvor jeg håber.....:blushing::genert:

Nu er det sådan at mens og ÆL sympt. kan være det samme som graviditets sympt.:genert:

Jeg har altid ømme dutter op til mens, men denne gang var det anderledes... selvom kæresten konstant sagde.. arhh..du får snart din mens. Men jeg havde på fornemmelsen at det var andet end det.:danse:

Glæder mig til at se din test imorgen:danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Raindrops

Jeg vil også have ømme dutter :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunapigenOdense
Jeg vil også have ømme dutter :whine:

:lol: :lol: :lol:

Du må godt overtage lidt af smerten fra mine:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CAVS

Jeg tester Nytårsaftensdag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CAVS
Altså jeg prøver ikk at køre mig selv op - men kan I også se den skygge jeg kan se???

Har taget "låget" af - for eller gav det genskin når jeg tog et billede....

[ATTACH]648610[/ATTACH]

Jeg kan også godt se skyggen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CAVS
ja, gør jeg nok... tror ikke at jeg har ÆL..

Lægen fablede noget om at man får en ægløsning om månedet fra en æggestok - men je ghar jo kun 1 tilbage, ergo får ÆL hver anden måned hvis det passer :gruble:

Så vidt jeg ved, så spiller det ikke nogen rolle, om man kun har en æggestok. Den overtager simpelthen den andens arbejde, således at du har (burde have) ÆL hver måned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvilling431

Og så lidt om mig

Navn: Tvilling431

Alder: 25

Mandens alder: 26

Forholdets længde: 10 år og 2 dage:-D

Børn: 2 piger på 4 og 2 år

Beskæftigelse: Rengøring

Mandens beskæftigelse: Elektronikmekaniker

Bor: I det høje Nordjylland

Har forsøgt siden: december 2008

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...