Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Vi venter på storken.....Vol. VI

Recommended Posts

Line.mizz

Først og fremmeste tillykke Rapunzel, det er dejligt at se at det kan gå så hurtigt...

Og det er er rigtig fin tråd Derfur-

Så en præsentation af mig selv:

Efter en lang snak med kæresten meldte jeg ud at jeg var klar til baby, og vi lige så godt kunne starte nu som om et år (hvilke var aftalt) - han blev meget glad og vi besluttede at siden man aldrig ved hvor lang tid der går starter jeg ikke på p-pillerne igen, og nu er vi altså aktive i at lave baby - uh det er stort..

SÅ:

Navn: Line.mizz

Alder: 27

Arbejde: Shipping

Mands alder: 30

Arbejde: Shipping

Har været sammen siden: okt 06

Status: Sammenboende

Bor: Islands brygge

Smed pillerne: i sidste torsdag (4 dec 08 - :0)

Glæder mig til at følge med hos jer allesammen og krydser fingre!!

/ Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
solsikke-pige

Tak til den nye trådholder og stort tillykke til Rapunzel :banan:

Og her lidt om undertegnede:

Solsikke-pige

Alder: 27

Job: Journalist

Mandens alder: 32

Mandens job: Ingeniør

Bopæl: Århus

Dyr: Et stk. misser :-D

Smed pillerne: August 2008

Og skruk som bare f.....:genert:

Håber alle får et dejligt kort ophold her i tråden :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hendeselv
Den ser positiv ud...det er skam ik bare en skygge:) prøv at tage en imorgen tidlig...:banan: :banan: :banan:

luna som venter på dig inde i augusttråden:klap:

Lunapigen 6+5

:genert: altså jeg synes jo også at det er en ret pæn skygge, med svag lyserød farve.... Men Men jeg tør overhovedet ikk stole på den... Hvis den er go' nok, så er jeg jo kun 3+4/3+5....

Sidder og skrukker for vildt - har lige hentet min venindes datter på 8 uger.... Jeg skal passe hende til en gang i eftermiddag....:lun: Hun ligger her på bordet (på en pusleplade) ved mig...:lun: Nøøøj hvor sådan nogle størrelser forandre sig hurtigt... det er kun 2 dage siden jeg så hende sidst - og nu smiler hun meget mere bevidst end hun gjorde sidst... Når jeg snakker med hende blir hun vildt ivrig - og smiler for vildt...:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Berri

Hendeselv: Jeg kan også se stregen :D

Og hvor lyder det dejligt med din venindes datter :lun: Hav en god dag med hende :)

Jeg tror altså ikke at jeg tør teste d. 20. alligevel.. Det ER jo før forventet mens (d. 22.) - så enten bliver det d. 23. morgen eller d. 26. morgen.. aghængig af hvornår jeg tager til min far :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Luane

Super med den nye tråd! :klap: Det er så den tredje storketråd, jeg er med i, og forhåbentlig også den sidste.

Navn: Luane

Alder: 31

Kærestens alder: 31

Forholdets længde: maaaange år

Har prøvet siden august 2008, smed pillerne i juni 2008.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rapunzel_mus
:genert: altså jeg synes jo også at det er en ret pæn skygge, med svag lyserød farve.... Men Men jeg tør overhovedet ikk stole på den... Hvis den er go' nok, så er jeg jo kun 3+4/3+5....

Sidder og skrukker for vildt - har lige hentet min venindes datter på 8 uger.... Jeg skal passe hende til en gang i eftermiddag....:lun: Hun ligger her på bordet (på en pusleplade) ved mig...:lun: Nøøøj hvor sådan nogle størrelser forandre sig hurtigt... det er kun 2 dage siden jeg så hende sidst - og nu smiler hun meget mere bevidst end hun gjorde sidst... Når jeg snakker med hende blir hun vildt ivrig - og smiler for vildt...:lun:

Jeg kan også se stregen... bare giv den et par dage så skal den nok være mere tydelig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunapigenOdense

Jeg tror nu den er god nok, du kan sagtens se stregen.. man skal ik knipe sine øjne sammen for at ku se den.. men prøv at tag en imorgen, den er sikkert mere tydelig..

Min den første test var virkelig også svag.. men dagen efter tog jeg 2 og de var bedre...:)

Uhaa... hvor må hun være skøn...hihi:blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sandie

Super godt du vil være trådholder DerFeur :kys:

Jeg laver lige testlisten senere, så du kan linke den på :gogo:

Denne tråd er måske os en meget god måde at få tyndet ud og plads til de nye, tror der er mange som melder sig men slet ikke skriver nemlig :rulle:

Vender tilbage senere tøser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sandie
Altså jeg prøver ikk at køre mig selv op - men kan I også se den skygge jeg kan se???

Har taget "låget" af - for eller gav det genskin når jeg tog et billede....

[ATTACH]648610[/ATTACH]

tillykke tillykke tillykke tillykke

:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunapigenOdense

^Hvad med dig sandie?? prøvet at teste??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.