TIHA663

Jeg skal tisse hele tiden??

Recommended Posts

The_Gisele
Hvis det var symptomer på diabetes, så ville TS også drikke meget mere end normalt, hvilket hun skriver at hun ikke gør..

Det kan man jo ikke altid selv vurdere.... Jge eknder i hvert fald en, der skulle hele tiden og som ikke mente, hun drak mere end normalt. Hun røg da ret hurtigt på insulin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kastanieabe

Det er højst sansynligt blærebetændelse.....

Har selv lige haft det og jeg havde heller ikke ondt - men skulle tisse KONSTANT.

Du ringer til lægen og afleverer en urin prøve - du får svar med det samme eller dagen efter.

Så får du nogle piller og så skulle det gerne gå over i løbet af et par dage.

God bedring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anonym14aar

altså, jeg har samme problem. Jeg har lige mistet min møddom og ved ike om det kan være noget med det? jeg er ikke på p-piller, men vi brugte kondom.

Jer er meget tissetrængende og har været det de sidste par dage. Når jeg tisser, svier det en hel del til sidst, og de første dage kom der slim klumper ud af en art, med blod i. Kan det var min jomfruhinde, fordi den er sprunget? har virkelig brug for hjælp!!

og jeg har ikke sagt til min mor at jeg har været i seng med min kæreste, da jeg kun er 14 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mutter70

Det skal jeg altså også når det er så koldt.

Og jeg er blevet tjekket for både det ene og det andet. Der er ingen forklaring på det og jeg fejler ikke noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Filipai
altså, jeg har samme problem. Jeg har lige mistet min møddom og ved ike om det kan være noget med det? jeg er ikke på p-piller, men vi brugte kondom.

Jer er meget tissetrængende og har været det de sidste par dage. Når jeg tisser, svier det en hel del til sidst, og de første dage kom der slim klumper ud af en art, med blod i. Kan det var min jomfruhinde, fordi den er sprunget? har virkelig brug for hjælp!!

og jeg har ikke sagt til min mor at jeg har været i seng med min kæreste, da jeg kun er 14 år.

få fat i noget tranebær saft og drik det, og ellers prøv at drikke alt det vand du overhovedet kan i en halv time, uden at gå på toilettet før den halve time er gået. Det får renset ud hvis det er blærebetændelse. Og så ta og få bestilt en tid hos lægen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BurberryGirl
Ja, det er måske rigtigt nok.

Jeg kan bare huske at den tørst, jeg selv følte, da jeg rendte rundt med udiagnosticeret diabetes, var ulig noget jeg nogensinde har prøvet før. Og det var ikke bare et glas vand mere om dagen, det var nærmere en liter eller to.

Enig, det var en helt absurd tørst...

Jeg drak noget inden jeg blev indlagt med diabetes 3½ liter vand på ca. 2 timer og tissede 6-7 gange (min veninde talte :rulle: )

Jeg tror de fleste ville bemærke en ændring i hvert fald :)

Jeg har til gengæld prøvet at have blærebetændelse uden smerter, men hvor jeg bare skulle tisse mega meget, og der viste den første prøve faktisk heller ikke noget, men da lægen tog en prøve anden gang, var den god nok og jeg havde blærebetændelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anonym14aar
få fat i noget tranebær saft og drik det, og ellers prøv at drikke alt det vand du overhovedet kan i en halv time, uden at gå på toilettet før den halve time er gået. Det får renset ud hvis det er blærebetændelse. Og så ta og få bestilt en tid hos lægen.

men jeg kan ikke være gravid, kan jeg??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ukendtpige

jeg er en pige på 14 år, og jeg kom hjem fra ferie igår, og da jeg kom hjem skulle hele tiden tisse, da jeg vågnet idag skulle jeg tisse igen, men jeg tænkte at det var væk, nu skal jeg hele tiden tisse, og når jeg tisser er det som om at det "svier" nå jeg tisser, og når jeg tøre mig gør det også ondt, jeg er ik tørstig, og har kun drikket et glas vand.

-Kan der være blærebetendelse eller sukkersyge???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lone-Elizabeth
Det er ret sikkert blærebetændelse. Et smut til lægen med dig.

Og jo før jo bedre. Få vagtlægen til at udskrive et præparat (f.eks selexid) over telefonen, så I kan hente det på apoteket i aften. Jo før du kommer i gang jo hurtigere går det over. Tror at ved symptomforklaringen vil han/hun tage den telefonisk. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind