Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

CocaineIced

Hvilket spil spiller I nu?

Recommended Posts

Gæst
Me too :lun:

Hvis du kan lide Oblivion skal du næsten prøve Fallout 3, der minder utrolig meget om Oblivion. Det er de samme mennesker der har lavet begge spil, og Fallout 3 er faktisk opbygget på samme måde som Oblivion. Forskellen er bare at man befinder sig i en postapokalyptisk alternativ virkelighed til vores i Washington D.C., men ellers er de meget lig hinanden. :)

"Stop right there, lawbreaker!". Jeg får lyst til at lave en nørdetråd om oblivion hvor alle kan poste billeder af deres figurer og komme med de gode hints :-D

Jamen, det kan da være jeg skal kigge på Fallout næste gang jeg er i spilbutikken så. Nu vil jeg lige tage til Bruma og fortsætte min quest ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CocaineIced

Har snuset lidt til EU3 i dag og der er flere irritationsmomenter. Udførte en bette aggressionskrig mod Mecklenburg for at få fingre i Lubecks handelscentrum, men efter 2 års krig og sejr mod Böhmen og allierede, lykkedes det mine danske stormtropper at knække dem en for en for så at opdage, at Lubeck ikke kunne erobres fordi det var Mecklenburgs hovedstad. What da fuck...en total sejr og så kan de kun gøres til vasal og ikke annekteres, bummer. Trøster en smule at jeg da i det mindste kunne tvinge krigserstatninger igennem som betalte mine lån til krigen osv, men selve målet for al den her krig fik jeg ikke opfyldt.

Spiller du Yossarian?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yossarian
Spiller du Yossarian?

Nah, jeg har ikke fået spillet noget.

Så vidt jeg husker, kan man først annektere et land, når det består af én provins, så nogle gange skal der en serie af krige til, hvor man gradvis hapser mere territorium.

Jeg ved ikke, hvor meget der er ændret med udvidelserne, men jeg syntes godt det kunne være svært at få økonomien til at rulle i begyndelsen, når man var Danmark. Man var næsten nødt til at satse helhjertet på handel, i hvert fald i starten, og der skal helst være en høj grad af fred og stabilitet, for at det bliver rigtigt effektivt. Skandinavien er sgu ikke lige det rigeste hjørne af verden i EU III. :-D

Anyway(s), så er det officielle forum faktisk et ret godt sted at finde tips etc. Hvis man ellers kan leve med, at der også er nogle enkelte nationalistiske tosser derinde, især fra Balkanlande, der brokker sig over, at dit eller dat ikke er historisk korrekt, og at deres egne lande burde bestå af 10.000 provinser og have +50 i sejhed eller whatever.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun

Lige nu er jeg gået tilbage i tiden og har fundet Starcraft frem igen :lun:

Og ellers bliver det til lidt Tekken 5 på PS2'en..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CocaineIced
Nah, jeg har ikke fået spillet noget.

Så vidt jeg husker, kan man først annektere et land, når det består af én provins, så nogle gange skal der en serie af krige til, hvor man gradvis hapser mere territorium.

Jeg ved ikke, hvor meget der er ændret med udvidelserne, men jeg syntes godt det kunne være svært at få økonomien til at rulle i begyndelsen, når man var Danmark. Man var næsten nødt til at satse helhjertet på handel, i hvert fald i starten, og der skal helst være en høj grad af fred og stabilitet, for at det bliver rigtigt effektivt. Skandinavien er sgu ikke lige det rigeste hjørne af verden i EU III. :-D

Anyway(s), så er det officielle forum faktisk et ret godt sted at finde tips etc. Hvis man ellers kan leve med, at der også er nogle enkelte nationalistiske tosser derinde, især fra Balkanlande, der brokker sig over, at dit eller dat ikke er historisk korrekt, og at deres egne lande burde bestå af 10.000 provinser og have +50 i sejhed eller whatever.

Haha - kunne forestille mig en del serbere på de kanter.

Tænkte også at det måske var derfor skidtet ikke kunne annekteres og nu har jeg gjort dem til vasaler så en krig er nærmest udelukket, dobbelt damn. Må se på om jeg har savet før jeg indgik fred. Har spillet EU før og det er ikke noget stort problem at få økonomien til at blomstre med DK. Erober hansestæderne, det kan være hårdt, men Hamborg, Lubeck giver en ok økonomi til en en krig med Pomern specielt om man får allieret sig med noget hårdt krigsstål som Brandeburg, der ligger lige klods af Pommern, så kørte det fint i Eu. Kan huske at jeg fik koloniseret an stor del af Afrika og ført et lille 1600tals korstog i Mellemøsten..:D Amerika fik jeg aldrig rigtigt bid i, stormagternes søfarerhelte og flåder var for stærke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CocaineIced

Okaaay, nyt fra Nordfronten, har erobret en god bid af Nordtyskland og da Sverige trådte ud af unionen, sluttede jeg fred med de tyske fyrster og sendte mine 20000 tropper nordpå. Hele Sverige erobret og det meste annekteret, skattekammeret er ved at flyde over i begejstret forventning om en snarlig ny krig - livet er herligt med svenskere til morgenmad, frokost og aftensmad...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ravintosisalto

GTA IV (pc). Et fantastisk flot spil, men navigationen kan tit være på grænsen til det frustrerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
michael.kk

cod 5 World at war..:banan: :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_

Stadig WoW her, men kan da også godt slippe det for en omgang NFS Undercover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Resident evil 4 og FM 08

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...