Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

CocaineIced

Hvilket spil spiller I nu?

Recommended Posts

mikkel.th

GUN!

Har dog spillet det da det kom ud, men nu skulle nostalgien lige ha´en på opleveren!

Der mangler flere western spil!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jha1401

ages of empire 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gorrhysa
Oblivion, I love it! :love:

Me too :lun:

Hvis du kan lide Oblivion skal du næsten prøve Fallout 3, der minder utrolig meget om Oblivion. Det er de samme mennesker der har lavet begge spil, og Fallout 3 er faktisk opbygget på samme måde som Oblivion. Forskellen er bare at man befinder sig i en postapokalyptisk alternativ virkelighed til vores i Washington D.C., men ellers er de meget lig hinanden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CocaineIced
Me too :lun:

Hvis du kan lide Oblivion skal du næsten prøve Fallout 3, der minder utrolig meget om Oblivion. Det er de samme mennesker der har lavet begge spil, og Fallout 3 er faktisk opbygget på samme måde som Oblivion. Forskellen er bare at man befinder sig i en postapokalyptisk alternativ virkelighed til vores i Washington D.C., men ellers er de meget lig hinanden. :)

Det er en af de ting hardcore fans af de gamle fallouts ikke bryder sig om. Jeg har dog også spillet de gamle, men synes godt om at se det hele i 3D first person oblivionstyle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CocaineIced
Fm09 :)

Dem spiller du vist altid, right? :) Er det nye godt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CocaineIced
Jeg er så nederen at jeg er begyndt på ny med Fallout 3, hvor jeg er eviiiiiiiil. Selvom jeg ikke kan finde ud af det.

Ellers er jeg gået retro med Zeus.

Jeg keder mig.

Skulle også fake den for at blive ægte Wastelander Pirat, det hele ændrede sig da jeg nukede Megaton før det var jeg lidt af en spejderdreng, der talte pænt til de ældre og bragte vand til de tørstende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Devilinside
Oblivion, I love it! :love:

Det er fandme også et fedt spil,:love: og hold kæft jeg har brugt mange timer på det:genert: :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CocaineIced
Helt sikkert. De har gjort et rigtig godt stykke arbejde med at overføre Fallout-universet til 3D. Problemet er bare, at Bethesda ikke er, og aldrig har været, gode nok til at skabe en sammenhængende og overbevisende VERDEN, rent indholdsmæssigt - de laver kulisser som er beboet af papfigurer som ingen dybde har, hvis man kradser lidt i overfladen.

Det er blevet bedre med Fallout 3, men de kommer stadig ikke i nærheden af Black Isle- og Troika-klassikere som Fallout 1+2, Planescape: Torment og Vampire the Masquerade: Bloodlines, hvis vi taler om stemning, humor og evne til at skrive en historie.

Fallout 3 er et ganske godt spil, men når man laver en efterfølger til en af spilhistoriens mest værdsatte serier, så bliver man sgu' nødt til at gøre det bedre end "ganske godt". Nogle ting har de nailed, men humoren, dybden og en sammenhængende verden, hvor du bliver stillet overfor etiske valg, som har længerevarende konsekvenser, har de ikke formået at genskabe - og det er desværre præcis de ting, som gør Fallout til Fallout.

Og hvad fanden sker der med musikken? Det lyder som noget, der hører til i Oblivion.

Er meget enig i det hele, men specielt også i at de HAR nailed nogle af tingene, som fx bloodlines questen og evnen til at få spilleren til at leve sig nok ind i spillet til at få dårlig samvittighed over ekstrem egoistisk opførsel. Desuden har grafikken fået et flot hårdt hak opad, men det var naturligvis forventeligt med de tekniske landvinger siden Fallout 2. Enig som sagt i det meste så ikke rigtig further comments andet end skide godt rollespil, der kun kan anbefaldes om man er til futuristic roleplaying.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites